網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月30日 星期四

【稱有人用尿射女藝人】告梁思浩誹謗 蔡楓華發律師信:極大侮辱 __,梁思浩,蔡楓華,

蔡楓華昨日在FB稱告梁思浩、陳彥行及李麗蕊。(網上圖片)
(蔡楓華facebook截圖)【新增回應】梁思浩、李麗蕊及陳彥行於3月20日在網台D100第三台主持《大家真風騷》,梁思浩在節目中先提及林憶蓮歌曲《瘋 ...


(蔡楓華facebook截圖) (蔡楓華facebook截圖)

【新增回應】



梁思浩、李麗蕊及陳彥行於3月20日在網台D100第三台主持《大家真風騷》,梁思浩在節目中先提及林憶蓮歌曲《瘋了》,大談蔡楓華懷念過去,他說:「娛樂圈中很多人說藝人壓力很大,很容易會癲咗,主要一個原因就係佢哋曾經有人用過,最尾唔知點解人人都唔(錄)用佢。」梁思浩談及「四大癲王」,又指對方經常說「以前有幾紅」,目前該片上載YouTube超過12萬點擊。



蔡楓華昨晚於facebook分享影片,留言:「於2019年3月20日(星期三)在網台D100第三台之大家真風騷節目中,三位主持人包括梁思浩先生、李麗蕊小姐及陳彥行小姐發表長約5分鐘之對話,內容涉及對我本人蔡楓華構成惡意誹謗,失實報道及極大侮辱,本人與律師經詳細商討後,決定向該三位主持人及其網台公司作出控告,有關律師信件已發出,本人之所以採取法律行動,是為了彰顯公義及還我一個公道。」



《蘋果》今日致電向蔡楓華了解,他說﹕「唔好意思,我現在唔得閒。」然後立即掛線。



梁思浩在節目中說:「咁我哋細個真係覺得佢紅過,人係會跌番落嚟。」梁思浩又稱有一段時間有些人曾接濟他,他說:「未搞演唱會之前,當時電台、電視台啲人都對佢好好,始終大家由細成長,見有啲問題就照顧吓你,譬如人哋租咗一間屋叫佢住先,佢就講『呢啲我點住得,你知唔知以前我住乜,我以前住乜你哋知唔知㗎』,咁當時企埋牆角不停講『我唔會住喺呢度』。」



梁思浩聲稱當年電視台派女藝人去做訪問,疑有人用尿射她,李麗蕊覺得這行業的精神壓力頗大,陳彥行說:「當然嘅!因為全世界都看過他們風光,你唔風光亦全世界睇住你落難。」梁思浩稱做正常行業失敗時不會有人知道,但娛圈發展一旦落難,肯定街知巷聞。

--------------------------------

【六四30】守住歷史 拒絕遺忘

https://hk.adai.ly/zdzKtt2RiW

--------------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9




鍾意就快D Share啦!