網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月9日 星期四

富商老公同繼女好好傾 陳少霞陀8個月BB戴口罩逛百貨 __,陳少霞,

(讀者提供圖片)
42歲陳少霞於99年下嫁澳洲富商,二人育有兩女,但06年婚姻失敗離婚,陳少霞更要獨力照顧兩女而重返演藝圈,她於16年覓得第二春,半年即閃嫁8億身家的法 ...


42歲陳少霞於99年下嫁澳洲富商,二人育有兩女,但06年婚姻失敗離婚,陳少霞更要獨力照顧兩女而重返演藝圈,她於16年覓得第二春,半年即閃嫁8億身家的法拉利大王李文輝,婚後二人計劃生B,可惜陳少霞於大前年不幸小產,之後她嘗試過人工受孕,至去年她自然懷孕成功。以61歲高齡做準爸爸的李文輝,早前出席活動時表示BB預產期將於7月,但就未有透露BB性別。



陳少霞與李文輝現在靜待BB出世,而陳少霞對前夫所生的一對女兒亦十分照顧,日前《蘋果》讀者陳先生就透過「爆相爆片」直擊陳少霞帶着一名女兒與李文輝三人行,在銅鑼灣行街。根據陳先生提供的影片,陳少霞身穿紫色連身裙,披上被肩,目測已有8個月身孕的她挺住巨肚,而同行的10多歲女孩,外貌就似去年她在微博上載、去睇Basel藝術展的女兒。



陳先生表示,陳少霞一行三人去了銅鑼灣Sogo百貨公司賣體育用品樓層:「當時大概係晏晝兩點幾,見到佢哋時,就一齊喺地面搭lift去運動部,見到陳少霞同佢老公、同埋囡囡一齊行,陳少霞就全程同佢講普通話溝通,而李文輝亦同嗰女仔好好傾,睇得出佢哋關係好好,出lift時,李文輝好細心扶住陳少霞,等佢出先,可能人多,陳少霞喺lift係戴住口罩,出到lift就除低咗,佢哋就行去運動部,去咗一個品牌櫃位試鞋,其間係有商有量,試咗大概20分鐘,佢哋最終買唔到嘢。」





【編輯推介】



【早日康復】72歲黎小田肺炎入院 陳欣健:打他電話沒人接

https://bit.ly/2VOHlwe



【延遲復工】傳32歲劉詩詩患產後抑鬱症以淚洗面 不愛說話

https://bit.ly/2YfrjJ3



【6月起閉關】呻不停飛致病倒 容祖兒點名張敬軒「火龍果」Look踩場

https://bit.ly/2JawJ4P



【經理人夾計】男友泰國求婚講愛的宣言 Jessica@SG:完全聽唔入腦

https://bit.ly/2PRCTr4



韓女藝人結婚兩個月 28歲韓智星高速公路落車遭撞死

https://bit.ly/2vN6BUK



《MCU寶石時軸全記錄》

1套6冊解構Marvel電影宇宙

入場睇Endgame前必讀天書!

https://hk.adai.ly/IFk7iee55V

-----------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



(讀者提供圖片) 李文輝對陳少霞與前夫所生的女兒好好。(讀者提供圖片) 李文輝對陳少霞與前夫所生的女兒好好。(讀者提供圖片)
李文輝與陳少霞及女兒三人行去百貨公司shopping。(讀者提供圖片)

李文輝與陳少霞及女兒三人行去百貨公司shopping。(讀者提供圖片)
李文輝全程小心照顧太太。(讀者提供圖片)

李文輝全程小心照顧太太。(讀者提供圖片)
陳少霞在人多的地方戴上口罩。(讀者提供圖片)

陳少霞在人多的地方戴上口罩。(讀者提供圖片)
李文輝早前透露太太預產期於7月。(資料圖片)

李文輝早前透露太太預產期於7月。(資料圖片)
陳少霞去年在微博上載與女兒睇藝術展的照片。(微博圖片)

陳少霞去年在微博上載與女兒睇藝術展的照片。(微博圖片)

鍾意就快D Share啦!