網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月9日 星期四

97壯士斷臂賣豪宅 御用奸人戴志偉轉行做保險 __,戴志偉,曾志偉,

戴志偉八年前離開無綫,他自言不懂得擦鞋,不過問心無愧。
戴志偉八年前離開無綫,他自言不懂得擦鞋,不過問心無愧。無綫近年「鬧兵荒」,不少小生花旦,甚至資深演員都相繼離巢。繼日前劉兆銘爆出「不被尊重」不續約一年 ...


無綫近年「鬧兵荒」,不少小生花旦,甚至資深演員都相繼離巢。繼日前劉兆銘爆出「不被尊重」不續約一年一騷,連「御用奸人」戴志偉,早前接受《蘋果》訪問,也大嘆被無綫冷待,拒簽一年一騷轉行做保險。他直言自己蝕底在不懂得擦鞋,但卻問心無愧。

採訪:嵐山

攝影:沈健程

相關新聞:【蘋聞重溫】《鹿鼎記》同偉仔爭商天娥

現年58歲的戴志偉曾是無綫「御用奸人」,好似《新紮師兄》的張家明、《鹿鼎記》的鄭克塽、《創世紀》的許文坤等,每個角色都奸到出汁。但現實是,黑黑實實的戴志偉,無論何時都西裝筆挺,說話聲線溫柔,完全不似鏡頭前的大奸角。

其實,近年戴志偉的角色也不盡是奸角,早前拍港台劇《運輸背後》過戲癮,飾演運輸署助理署長,對於港台節目去年上半年平均收視率僅0.1點(約6,400名觀眾),他顯然不介意,反而欣賞幕後人員的付出,他說:「拍攝時間鬆動啲,所有製作人員一流,我覺得好有誠意。不過,有一點高層應該關注,做演藝事業嘅人唔係做義工,嚟到都要畀餐飯佢食,我覺得自己似外判清潔工人,飯盒都冇,冇車接去拍攝場地,又唔夠化妝師,人工更加唔使講。」



戴志偉(右)近年愛拍港台劇過戲癮,之前在《運輸背後》飾演運輸署助理署長。劇照 戴志偉(右)近年愛拍港台劇過戲癮,之前在《運輸背後》飾演運輸署助理署長。劇照
戴志偉(右)未入讀藝訓班前曾到民歌餐廳唱歌。資料圖片

戴志偉(右)未入讀藝訓班前曾到民歌餐廳唱歌。資料圖片

與華仔家輝同屆

講起錢就敏感,原來戴志偉在保險界也甚有名氣,99年已投身保險業的他,試過九次達成MDRT(百萬圓桌會)指標,2011年拍完劇集《天與地》後,轉做保險長工更成為分區高級經理。戴志偉笑說年輕時從來沒有想過入娛樂圈:「一直覺得自己好醜,兜風耳點做?我以前喺政府水務局做抄錶員,有日行街被星探發掘,第一部戲叫《老虎魚蝦蟹》,之後公司執咗,我就變雙失。好彩自己都有幾張刀,拎住結他去民歌餐廳唱歌,收入都唔錯。」

很懂得為未來打算的戴志偉,當年已覺得唱民歌只是賺快錢,81年加入無綫藝員訓練班,同期有影帝劉德華、梁家輝等,戴志偉說:「其實我初出道,拍《過山車》已經同黃日華、戚美珍一齊做主角。之後遇到張家明呢個角色,其實睇劇本唔係惡人,俾環境逼上不歸路,嗰套戲幾proud,作為一個新人做得唔錯。記得一場我喺天台嘅自殺戲,同梁朝偉做對手,我一個人講六頁紙,兩take,第一take已OK,第二take係備用,由冷靜變失控,將一生對梁朝偉嘅唔滿意講晒出嚟,嗰場戲佢哋(藝訓班同學)拎嚟考試。」



身為明星足球隊隊員的戴志偉,閒時跟隊友四出作賽。

身為明星足球隊隊員的戴志偉,閒時跟隊友四出作賽。
鮮有緋聞的戴志偉,與太太結婚多年,育有兩子。

鮮有緋聞的戴志偉,與太太結婚多年,育有兩子。

賣樓套現度難關

即使戴志偉再好戲,但角色越來越沒有發揮,最後更被要求簽一年一騷,他在2011年決定不續約。問到可有羨慕華仔、家輝?戴志偉說:「自己睇得好開,每個人際遇唔同,自己都有弱點,唔識叩門、唔識擦鞋打交道,係蝕底,但問心無愧。」戴志偉感嘆不能指望TVB人工「養到你」,90年代已一邊拍劇、一邊做地產。他說:「97金融風暴都有影響,但受得住,好彩唔太貪心。」當年他賣掉自住的西貢二千幾呎豪宅及三千呎花園,他說:「現在係天文數字喇,但我睇得開,從來冇問人借錢,賣咗最心愛嗰層樓,套現過難關,之後樓市跌再買番。」

今時今日,戴志偉可說生活無憂,與太太感情恩愛,兩個兒子大學畢業已投身社會。他說:「太太就唔多講喇,向來低調。」沒有花邊新聞?他說:「自己唔鍾意新嘢,相處咁耐唔諗咁多。𠵱家幾舒服,得閒去旅行、打golf、跑步、踢足球,仲會同班朋友開演唱會,上年都喺荃灣大會堂搞咗兩場,好享受。」

場地提供:Harlan's(The ONE)




鍾意就快D Share啦!