網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月9日 星期四

港呢啲:交警捉違規的士 網民憂安全︰師兄要小心 __,劉浩龍,師兄,

安全最重要!違規切忌心存僥倖。近日中環有的士越過影線區,被前方的警察捉到正,不過網民的焦點卻落在交通警身上?網民LeungChiKit在Faceboo ...


安全最重要!


違規切忌心存僥倖。近日中環有的士越過影線區,被前方的警察捉到正,不過網民的焦點卻落在交通警身上?

網民Leung Chi Kit在Facebook群組「小心駕駛(討論別人駕駛態度)」上載影片,據畫面所示,周四(9日)上午約10時許,有的士司機沿民吉街行駛時,突然越過影線區扭軚右轉。未料前方有警察正在「埋伏」,警察即時上前截停的士,示意其駛往路旁。

有網民「恭喜」的士司機:「除咗抵死,諗唔到其他字形容」,亦有人擔心警察走出馬路中心,容易發生意外︰「咁樣行出嚟叫停車」、「的士收唔切就見報喇」、「師兄要小心」。

---------------

《港呢啲》:大事小事騎呢事,東網嚴謹選題,輕鬆製作!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!