網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月26日 星期一

譚俊彥:必定着火!譚俊彥教仔女呢條底線唔掂得 __,譚俊彥,

包青天嘅角色好嚴肅!藝人譚俊彥(Shaun)在劇集《包青天再起風雲》中飾演正直不柯的「包大人」包青天,現實中的Shaun亦予人嚴肅正氣形象,雖然其實他 ...


包青天嘅角色好嚴肅!


藝人譚俊彥(Shaun)在劇集《包青天再起風雲》中飾演正直不柯的「包大人」包青天,現實中的Shaun亦予人嚴肅正氣形象,雖然其實他相當玩得,但面對子女,他自認是一名嚴父:「我係嚴㗎!我教小朋友有幾個底線,第一見到長輩要叫人,第二唔可以浪費食物,如果佢哋玩食物或者食唔晒,我就火起,偏食的話下次冇得食,肚餓就知道唔可以浪費食物,可能我之前去過蒙古、非洲探訪,有好大感觸,見到醫院度不斷有小朋友過身,之後就對珍惜食物嘅觀念重咗好多,好在小朋友都聽話,太太教得好。」Shaun亦很着重教育下一代傳統美德,認為中華文化一些瑰寶要傳承下去:「我個女開始有背詩,會參加一啲朗誦比賽,我哋屋企比較傳統,希望佢哋要識啲詩詞歌賦,唔想呢樣嘢斷開咗冇傳落去。」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!