網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月26日 星期一

杜小喬:劉佩玥點解嬲豬?杜小喬整蛋糕為男友慶生 __,劉佩玥,慶生,杜小喬,

呢啲女友邊度搵?有「娘娘」之稱嘅杜小喬早前認愛無綫藝人譚永浩(Jarryd),唔知係咪怕傷到一班宅男心,佢哋嘅社交網想搵多張合照都冇,不過嚟到Jarr ...


呢啲女友邊度搵?


有「娘娘」之稱嘅杜小喬早前認愛無綫藝人譚永浩(Jarryd),唔知係咪怕傷到一班宅男心,佢哋嘅社交網想搵多張合照都冇,不過嚟到Jarryd嘅生日就梗係要晒吓幸福!

唔好以為叫得娘娘就一定好港女,杜小喬為咗同Jarryd慶生專登去學整蛋糕,佢好有心思用一堆藍莓同士多啤梨砌到個蛋糕靚一靚,跟住再去學結他,學咗首洪安妮主唱嘅《我喜歡你》,自彈自唱再加整埋蛋糕,相信男友一定冧到爆炸!Jarryd喺社交網Po出同娘娘頭貼頭攬到實嘅恩愛相,佢都怕會太幸福閃盲人留言問:「會唔會太幸福?」單身嘅劉佩玥頂唔住佢哋嘅恩愛留言話:「你信唔信我unfollow你?」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!