網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月26日 星期一

賣豬手入不敷支 筱靖籌錢交租 __,筱靖,

筱靖唔敢再入貨,存貨則運往分店銷售。
賣豬手入不敷支筱靖籌錢交租前亞姐筱靖於銅鑼灣開設「樓上舖」德國餐廳,昨日受訪大呻受遊行影響,生意急跌八成,正煩惱籌錢交租:「啱啱同業主傾咗,只係畀我遲 ...


賣豬手入不敷支 筱靖籌錢交租

前亞姐筱靖於銅鑼灣開設「樓上舖」德國餐廳,昨日受訪大呻受遊行影響,生意急跌八成,正煩惱籌錢交租:「啱啱同業主傾咗,只係畀我遲交一星期租金!」由於餐廳位於銅鑼灣遊行熱點,過去一個月只做到20多萬元生意,難怪她大叫慘情:「呢段時間生意慘淡,遊行示威同暴力衝擊,令到好多員工返工都擔心,我惟有叫佢哋早啲收,自己主持大局。」

遊行影響生意大跌,筱靖以過去一個月為例,餐廳開一日便要關兩日,整條街的舖頭全部都落閘:「就算我哋開門都冇客喇!試過全晚冇客,但租金又貴喎,12萬一個月呀!人工都要20萬,加埋燈油火蠟,冇50萬都營運唔到,好景就話有90萬生意額,但今時唔同往日。(冇客啲食物咪嘥晒?)我哋主要賣豬手,好彩可以急凍住,但我哋都盡量唔入貨,我仲有大圍一間分店,食物兩邊共用,唔使咁浪費!」






鍾意就快D Share啦!