網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月22日 星期五

鄭嘉穎陳展鵬努力賺奶粉錢 陳凱琳單文柔偷閒帶靚B對親家 __,單文柔,鄭嘉穎,陳凱琳,陳展鵬,

鄭嘉穎陳展鵬努力賺奶粉錢 陳凱琳單文柔偷閒帶靚B對親家
陳凱琳和單文柔同是港姐出身,不過唔係同屆,喺無綫亦冇咩合作機會,但大家個BB同期出世,因為傾BB經,呢兩位新手媽媽成為好友。Cute爆B仔B女現身單文 ...




陳凱琳和單文柔同是港姐出身,不過唔係同屆,喺無綫亦冇咩合作 機會,但大家個BB同期出世,因為傾BB經,呢兩位新手媽媽成為好友。

Cute爆B仔B女現身 單文柔爭住抱



陳凱琳同單文柔同樣為了BB而犧牲事業,將時間心力都放晒喺BB 度,除此之外,兩位媽媽最相似嘅地方,就係同樣擁有一個超級靚B。
兩位靚媽同期升 呢人妻人母,陳凱琳 和鄭嘉穎去年8月在峇里 結婚,今年2月誕下囝囝 Rafael。單文柔和陳展鵬 去年10月香港擺酒結 婚,今年4月誕下囡 囡Quinta。
兩位靚媽同期升 呢人妻人母,陳凱琳 和鄭嘉穎去年8月在峇里 結婚,今年2月誕下囝囝 Rafael。單文柔和陳展鵬 去年10月香港擺酒結 婚,今年4月誕下囡 囡Quinta。

陳 凱琳九個月大囝囝鄭承悅(Rafael),完全遺傳父母的優良DNA,眼大 大、五官似爹哋鄭嘉穎,下巴尖尖笑起嚟又似媽咪甜美可人,唔止父母 錫到燶,連單文柔抱住Rafael都愛不釋手,大讚可愛!

單 文柔抱住凱琳囝囝大叫可愛!


單文柔湊 B 親力親為,孭住囡囡四圍去,囡囡眼大鼻 高嘴細,面仔有肉地,好得人鍾意!

老公搵錢老婆歎帶B對親家

近日單文柔帶埋標緻又可愛嘅囡囡陳諾瑤(Quinta)去探Rafael,讓 兩位小朋友自己「聯誼」一番,鄭嘉穎同陳展鵬都忙開工,兩位太太就 歎茶食點心,好鬼寫意。

嘉穎再忙也爭取時間家庭樂,日前陪太太和 囝囝到泳池玩水。


單文柔讚老公陳展鵬夠體貼,自從囡囡出世後,從此 大男人性格全消!

Rafael大Quinta兩個月,一同成長,稱得上青梅竹馬,被網友笑指二人對親家,兩個靚B細個已經咁標緻,大個一定 引死異性!真係要一早「落訂」呀!

Rafael同Quinta 放埋一齊玩波波食水果,睇佢哋笑容,相處得唔錯!

來源 source: http://www.nmplus.hk
鍾意就快D Share啦!