網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月22日 星期五

文凱玲:文凱玲升呢大姑奶 折現最實際 __,文凱玲,

文凱玲冇送金器,折現送出大利是。藝人文凱玲(Connie)的弟弟日前結婚,升呢大姑奶的笑言「老懷安慰」:「依家都覺得佢(弟弟)係一個BB,佢終於成家立 ...




文凱玲冇送金器,折現送出大利是。


藝人文凱玲(Connie)的弟弟日前結婚,升呢大姑奶的笑言「老懷安慰」:「依家都覺得佢(弟弟)係一個BB,佢終於成家立室大個仔,真係好感動。」由於當日婚禮流程非常趕,故一對新人向大姑奶斟茶時,Connie來不及眼濕濕已經要做下一個流程,問到送了甚麼禮物給弟弟?她說:「我屋企比較傳統,媽咪想我送金器,但我問咗細佬,佢話唔好,因為好多長輩會送,所以我封咗大利是,等佢哋可以買想要嘅嘢。」


唔化妝似男人


Connie坦言婚宴當晚,交通嚴重擠塞,家人非常擔心不少賓客未能出席,幸最終大部分親友準時前來:「佢哋好好,用咗好多方法嚟,有啲賓客坐咗4個鐘頭車,真係好多謝大家。」提到弟妹已婚,妹妹更生了一個非常得意的女兒,問Connie有否被長輩催婚?她笑言:「有,但一切順其自然。」


她自爆小時候與弟妹非常似樣,經常被同學認錯她與妹妹。長大後,有朋友笑她化妝後似妹妹,不化妝卻似弟弟,令她哭笑不得。


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!