網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月22日 星期五

熊黛琳帶Cute爆孖女出巡 母性大發湊女親力親為 __,

熊黛琳帶Cute爆孖女出巡  母性大發湊女親力親為
嫁為人妻的熊黛林自從生咗對孖女後就減少在幕前出現,專心湊女。為了給孖女最好的照顧,Lynn幾乎所有事都親力親為,除了親自為孖女揀學校,去playgro ...




嫁為人妻的熊黛林自從生咗對孖女後就減少在幕前出現,專心湊女。為了給孖女最好的照顧,Lynn幾乎所有事都親力親為,除了親自為孖女揀學校,去playgroup都會陪上堂,平時出街更不需要外傭隨行,想不到這位top model原來還是稱職好媽媽!

自己個B自己孭 母性大發湊女親力親為



日前熊黛林與 母親步出新居,一 人負責孭住一個B,等 司機前來接她們去位於西灣河的嘉亨灣奶奶家, 全程沒有外傭隨行, 熊黛林親力親為湊女。

孖女未夠一歲,熊黛林已安排她們返 playgroup打定個底,更做廿四孝媽咪陪上堂,對於教肯女兒絕不假手於人。



今年二月,熊黛林與老公郭可頌現身有「幼稚園界哈佛」之稱的寶山幼兒園,夫婦齊心交表盡顯誠意,為女兒未來升學鋪定路。

早前熊黛林一家暢遊廸士尼,孖女戴上米妮頭箍非常可愛,而童心未泯的媽咪比囡囡玩得更盡興。



有說孖女感情會特別好,雖然兩個女唔同樣,但姊妹情深,在家玩得融洽不時互錫。

熊黛林是個稱職的好媽媽,閒時會帶女兒出外玩樂,踏足之地非常平民, 普通一個商場都會見到三母女足跡。



Model 工作未停過 隨時ready再追B

身為百億郭家新抱,熊黛林本應可以印印腳做少奶,不 過事業心重的她,未能完全放棄模特兒的工作,知情者透 露:「Lynn(熊黛林)生完孖女都親力親為湊咗成年BB,佢自己好唔捨得對女,不過又想繼續做自己鍾意嘅嘢,而Ken(郭可頌)亦好尊重老婆,畀好多自由度Lynn,只要佢開心就 得。今年年初孖女開始返playgroup,Lynn亦試吓出返來有限度咁工作,其餘時間都係自己湊女,不過佢哋兩公婆亦有共 識,想喺Lynn40歲前追多個仔,呢個亦係奶奶最大嘅心願。」 對於追仔一事,熊黛林都非常樂意配合,更承諾一旦成功懷第二胎會再全面停工養胎。



識做新抱 親自帶孖女見嫲嫲

日前不用開工,熊黛林親自湊女外出離開新居。現場所見,熊黛林不施脂粉孭住細孖率先步出新居,之後其母亦孭住大孖緊隨,她們由司機接載前往嘉亨灣。據知熊黛林一對孖女平日是由熊母負責主力照顧,她知道奶奶亦非常掛念一對孫女,所有 一有時間就帶孖女去探嫲嫲。如此善解人意又識做的新抱,難怪會深受郭家上下愛錫。


來源 source: http://www.nmplus.hk
鍾意就快D Share啦!