掃呢頁CODE去手機

2019年11月28日 星期四

阮民安:返南寧為囝囝搞百日宴!阮民安補擺埋酒 __,阮民安,

阮民安尋日同太太Eva返娘家南寧見親戚,為囝囝擺百日宴兼補擺酒!(資料圖片)有樂壇打不死之稱的組合E-kids成員阮民安(Tommy)今年2月做咗爸爸 ...




阮民安尋日同太太Eva返娘家南寧見親戚,為囝囝擺百日宴兼補擺酒!(資料圖片)


有樂壇打不死之稱的組合E-kids成員阮民安(Tommy)今年2月做咗爸爸,囝囝Caesar差不多4個月大,據知Tommy昨日帶同囝囝返太太張倚雯(Eva)娘家南寧見親戚,順道為囝囝擺百日宴兼補擺喜酒,Tommy接受東網電話訪問話:「係呀,我喺南寧,今日就返港啦。」

Tommy表示囝囝中文名叫阮治童,他說:「佢媽咪想囝囝有個日本嘅名,因為佢呢幾年喺日本做model,最後咪揀咗『治』字,『童』字嘅意思希望佢永遠有童真,有統治兒童意思,因為男仔要硬淨啲唔好畀人蝦,亦唔好蝦人。」

4、5圍變廿幾圍

Tommy指第一次見Eva嘅親戚,說:「其實今次去南寧主要諗住同親友食餐飯,本身唔係特別話要補擺喜酒,或者咩大事,因為Eva鄉下喺南寧,啲鄉親父老喺晒度,Eva呢邊親戚我都係第一次見面,點知佢啲親友知道我哋要返嚟食飯,本身諗住4、5圍同屋企人食吓啫,但個個都話要嚟,最後變咗廿幾圍,都係非常高興。」

旅遊證件最緊要

Tommy今次是BB出世後第一次出遠門,他說:「平日我哋都帶佢周圍去,等佢吸收多啲嘢,但遠門就第一次,所以BB一出世第一時間就要即刻攞passport(護照)同回鄉證。」因為要帶BB去不同地方,Tommy表示今個月Eva就有工作在日本,她要帶埋BB去,因為她是要餵全母乳,所以BB一定要跟身,他說:「所以對我哋嚟講,BB出世所有嘢未着緊要去做,最着緊係即刻搞旅遊證件,原來BB要攞咗護照先可以拎回鄉證,咁樣搞吓搞咗兩個月。」

收吉利是封

今次南寧與親友食飯,Tommy表示沒有太特別,好多親友都有畀利是囝囝,他笑說:「 其實都幾好笑,利是係心意嘅嘢我哋唔介意,但發現非常懸殊,我哋之後都有睇吓八吓啲利是錢有幾多,有一個親戚好錫Eva,佢封咗$6600元人仔利是,好開心,另一封好厚,一攞出嚟竟然係10張1元人仔嘅利是,我都未見過,仲有個離譜齋畀個利是封,入面冇嘢嘅,咁都過到骨,呢個幾好笑。」

唔怕打風冇得返香港

Tommy今晚一家三口就返港,撞正熱帶風暴「苗柏」,天文台剛公布下午5點半左右會掛8號風球,他可擔心航班受影響?Tommy笑說:「今次我哋醒目,因為大陸啲航機成日delay,我哋揀咗搭高鐵返南寧,打風估計應該唔受影響,不過我哋搭黃昏6點車,要去到先知有冇delay,希望唔好有delay,你知大陸有權delay成日咁大鑊。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!