掃呢頁CODE去手機

2019年11月22日 星期五

吳婉芳:膊頭關節半甩臼!吳婉芳二仔手術後即健身 __,吳婉芳,

吳婉芳二仔胡智同出院後即繼續訓練!前港姐吳婉芳二仔胡智同向來熱愛健身,不時參加健美比賽,喺社交網分享唔少騷肌相。點知佢今日喺社交網甫相自爆身在醫院兼上 ...




吳婉芳二仔胡智同出院後即繼續訓練!


前港姐吳婉芳二仔胡智同向來熱愛健身,不時參加健美比賽,喺社交網分享唔少騷肌相。點知佢今日喺社交網甫相自爆身在醫院兼上載X光相,見佢雖然隻手受傷,但精神唔錯,佢發文話膊頭關節半甩臼,所以要進行手術,而手術後兩至三個月都唔可以做上半身運動:「But this does not mean that I have to stop training - I just have to be creative with it, and still try to improve my legs.(但咁唔代表我要停止訓練,我只係要有創意地訓練,而我依然會嘗試令腿部肌肉更發達。」


胡智同出院之後,亦坐言起身包紮住隻手都繼續訓練,佢講到明:「Nothing will stop me from achieving my end goal(冇嘢可以阻止我達成目標)」獲唔少朋友同網友祝福,叫佢要快啲好番!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!