掃呢頁CODE去手機

2019年11月22日 星期五

江嘉敏:被批衣着失手!江嘉敏呻另一造型冇人睇到 __,江嘉敏,

江嘉敏話黑色個Look被掩沒!無綫台慶雖然已經過咗幾日,但仲有唔少藝人喺社交網分享盛裝出席嘅靚相,呢日無綫小花江嘉敏就喺社交網分享當日一金一黑兩個造型 ...




江嘉敏話黑色個Look被掩沒!


無綫台慶雖然已經過咗幾日,但仲有唔少藝人喺社交網分享盛裝出席嘅靚相,呢日無綫小花江嘉敏就喺社交網分享當日一金一黑兩個造型嘅相,其中以金色為主調嘅造型日前被外界評為「大失手」,狠批造型老氣。而江嘉敏就留言為自己平反:「靚唔靚,取決於你喺咩角度影。啱唔啱,取決於你想企喺咩角度去睇件事。#今年表演套衫要係金色#搵咗好多間舖頭先有」睇嚟為呢個Look都付出唔少努力!


「企第二排淨係見到個頭」


此外,江嘉敏指其實自己更鍾意另一個黑色晚裝造型,以Tube Dress上陣嘅佢女人味十足,但就大呻冇乜人睇到!佢留言:「表演套衫就係金色,我自己就鍾意黑色。可能我真係太矮,得165cm,所以企喺第二排淨係見到我個頭,冇乜人見到我換咗套衫。😛😛下年我一定要每個人都見到我!👠👠👠👠👠」又搞笑話:「有朋友提議我買定個箱帶出街隨時企高啲」有唔少藝人好友如馮盈盈同陳曉華都留言大讚佢靚,仲有網友指個造型似足「黑魔后」咁索,又留言力撐:「等你下年企喺前排啦👊」加油呀!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!