掃呢頁CODE去手機

2019年11月22日 星期五

張栢芝:酒店遇火警 張栢芝佩服工人唔拍醒佢 __,張栢芝,

張栢芝話對此好不解!藝人張栢芝日前帶埋細仔張禮承(Marcus)去外地度假,點知尋晚發生咗件驚險事!今朝栢芝喺揸車去買早餐途中,就拍片同網友分享,佢透 ...




張栢芝話對此好不解!


藝人張栢芝日前帶埋細仔張禮承(Marcus)去外地度假,點知尋晚發生咗件驚險事!今朝栢芝喺揸車去買早餐途中,就拍片同網友分享,佢透露尋晚凌晨一點鐘喺酒店瞓緊覺嗰陣,突然聽到英文廣播叫大家走火警!佢指喺火警鐘同廣播雙重轟炸下,工人姐姐相當驚慌:「我工人我最佩服佢,佢唔拍醒我喎,嗰吓好嘢喎!佢又震晒喎!」


而見慣大場面嘅栢芝自言相當冷靜,一手抱起仲瞓緊覺嘅Marcus,一手拎埋貴重物品即刻離開房間逃生。最終個幾鐘後,酒店就公布已經冇事,而栢芝亦返房瞓覺休息,不過就仲有個不解之謎:「我諗住一陣問工人,(因為)我擘大眼嗰陣見到我工人起咗身嘅,點解你咁驚震晒都唔叫醒我呢?哈哈哈!呢個反而係我最想尋求嘅答案。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!