掃呢頁CODE去手機

2019年11月22日 星期五

馬國明連環失落視帝兼情場失意 孝順仔有媽萬事足 __,馬國明,

馬國明連環失落視帝兼情場失意 孝順仔有媽萬事足
今年視帝大熱馬國明出名是娛樂圈乖仔,人緣好又無野心,不知是否這樣,入行20年雖然有多部代表作,但最後都是陪跑收場,未能封帝。年初又發生「安心事件」,情 ...




今年視帝大熱馬國明出名是娛樂圈乖仔,人緣好又無野心,不知是否這樣,入行20年雖然有多部代表作,但最後都是陪跑收場,未能封帝。年初又發生「安心事件」,情場事業皆失意,不過馬明一於少理,繼續孝順仔上身,有時間就陪家人外出,實行有媽萬事足!

馬國明年初遇「安心事件」被背叛終學精



出名係好好先生兼聽教聽話的馬明,試過被舊愛黃心穎背叛,「安心事件」搞到分手收場,學精都係時候。

三度坐歪做二奶《降魔的2.0》被抽

馬明多年來有唔少發揮機會,近年更成為無綫台柱,有過唔少大熱作品彈出,演醫生受歡迎,亦唔係今時今日嘅事,早於12年他已在《 on call 36小時》演才華橫溢暖男「一件頭」人氣急升,不過贏民心未贏到好運,最終還是同視帝擦肩而過,只能攞到「最受歡迎電視男角色」獎,17年再次有大熱作品《降魔的》又敗給王浩信,上年《深宮計》已是第三次攞「最受歡迎電視男角色」,三度坐歪做,二奶。原本被安排是今年台慶劇的《降魔的2.0》,又因後期製作未完成上唔到,事業運認真麻麻。



人緣好錫家人馬明有媽萬事足

不過孝順仔馬國明,對家人照顧有加,16年以二千多萬買入太古城複式單位,亦與家人同住,早前再入市購入數百呎細單位作收租之用,賺錢投資全為想改善家人的生活質素。今年六月,本刊更拍到他拖住阿媽行街食飯非常溫馨,早前拍完 《使徒行者3》,收工亦趕回家陪阿爸撐枱腳,絕對是絕種好男人典範。


來源 source: http://www.nmplus.hk
鍾意就快D Share啦!