網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月29日 星期日

亞姐2019:十年冇出現喺幕前 郭可盈拍劇要阿女首肯 __,亞姐,亞姐2019,亞洲小姐,郭可盈,

大家都想睇你嘅演出!新上任亞視副總裁的林文龍與太太郭可盈出席《2019亞洲小姐總決賽》,以高貴白色晚裝配翡翠心口針的可盈,更擔任主席評審,可盈女兒亦有 ...




大家都想睇你嘅演出!


新上任亞視副總裁的林文龍與太太郭可盈出席《2019亞洲小姐總決賽》,以高貴白色晚裝配翡翠心口針的可盈,更擔任主席評審,可盈女兒亦有到場,但未有與父母齊齊受訪。


可盈受訪時說:「我都有十年冇喺幕前見觀眾,當然要支持老公!記得自己選港姐時亦有演藝潛質大獎,因為當年想搵啲新血加入娛樂圈,但今日開會,先知選美其實唔簡單,啲女仔樣樣都要識,要多方面挑戰,要克服多方面要求!」林文龍新上任,問到可盈可有被邀拍劇?文龍即答:「其實我講咗,唔係我哋話事,係個女話事!」可盈補充說:「佢(囡囡)十歲,好乖,我哋感情好深厚,想多啲時間陪佢!(有冇戲癮?)唔係冇戲癮嘅,要睇角色劇本!」今次來到亞視,郭可盈覺得好靚好有規模,講到評選亞姐條件,她說跟選港姐條件一樣,首要是美貌與智並重,與及臨場表現。


提到有關亞視被指斷供員工強積金,林文龍說:「嚟得呢度做嘢,要話畀你哋知,一份工作要做得開心,如果問題未解決,我又點會上任呢?基本問題會處理,雖然我一月先上任,但都開始做緊嘢!」


此外,林文龍之前為無綫拍了一套劇集《致所有愛過的人》將於四月出街,他表示:「如果無綫搵我宣傳,我會去,娛樂圈應該團結,百花齊放!」旁邊可盈撐夫說:「又唔係8、90年代,唔存在競爭,做好啲都係觀眾得益!」有指無綫開拍《陀槍師姐V》,而文龍曾參演《陀槍III》,他說:「如果無綫搵我會好感謝,但應該配合唔到,因為拍劇要幾個月,我畀唔到咁多時間!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!