掃呢頁CODE去手機

2020年1月29日 星期三

【頭條獨家】《50年》一舞捧紅媽咪 黃建東望鼠年拍住搵真銀 __,黃建東,

阿東和黃媽媽對於得到粉絲支持,都認為是豬年最大收穫。
【頭條獨家】《50年》一舞捧紅媽咪黃建東望鼠年拍住搵真銀阿東和黃媽媽對於得到粉絲支持,都認為是豬年最大收穫。黃建東早前帶埋靚靚媽咪黃葉慧茵上《流行經典 ...




《50年》一舞捧紅媽咪黃建東望鼠年拍住搵真銀阿東和黃媽媽對於得到粉絲支持,都認為是豬年最大收穫。黃建東早前帶埋靚靚媽咪黃葉慧茵上《流行經典 ...




【頭條獨家】《50年》一舞捧紅媽咪 黃建東望鼠年拍住搵真銀

阿東和黃媽媽對於得到粉絲支持,都認為是豬年最大收穫。

黃建東早前帶埋靚靚媽咪黃葉慧茵上《流行經典50年》,拍住大跳拉丁舞,他就自彈自唱,呢段表演在網上獲得超過35萬點擊率。這對網紅母子檔趁新年為《頭條》讀者再獻技,阿東直言媽咪已紅過他,更笑言鼠年索性做經理人力捧媽咪,希望鼠年拍住搵真銀;不過黃媽媽愛子深切反而想阿東鼠年減肥成功,有個健康體魄。

撰文:杜淑霞 攝影:李維隆

髮型:Jackson Chui @ Hair Creator x IG Academy

化妝:Ada Pang

服裝:Kir Royal、ROMAGO、Silver’N Grace

場地:Rico Tsoi Dance Centre

阿東因冇正式學過跳拉丁舞,所以跳時要媽咪不停提住。
阿東因冇正式學過跳拉丁舞,所以跳時要媽咪不停提住。
阿東話鼠年下定決心減肥,睇黃媽媽表情就知唔多信。

阿東話鼠年下定決心減肥,睇黃媽媽表情就知唔多信。

表演獲得激讚,阿東首要多謝《流行經典》的團隊,「監製同編審幫我一齊度個演出,仲堅持叫我唔好搞笑,要做個認真嘅表演,又要多謝排舞老師搵咗佢囝囝幫媽咪排練咗好耐。」不過黃媽媽笑住爆料,原來最初擔心被阿東拖累,「都有啲㗎!佢都唔係跳係推我行喎!托起我猛話好重幾驚佢跣手呀!(對佢冇信心?)幾乎冇,哈哈!」

阿東和黃媽媽在《流行經典》中表演大獲好評,點擊過35萬。

阿東和黃媽媽在《流行經典》中表演大獲好評,點擊過35萬。
為了達成媽咪願望,阿東近來好積極做運動。

為了達成媽咪願望,阿東近來好積極做運動。

減肥出寫真集

不過,阿東同黃媽媽都冇想過觀眾反應會咁好,阿東說:「冇諗過咁hit,有咁多點擊率。(媽咪旺你?)係呀!個個都咁講,平日日對夜對,原來佢咁靚,同埋冇諗過佢上鏡咁鎮定。」記者笑指黃媽媽更紅,怎料黃媽媽真係話:「我有朋友咁講,『你仲紅過個仔』,當然係講笑啫!」問黃媽媽會否入行,她就話一切聽阿東安排,阿東即搞鬼話:「阿媽辛苦你,一把年紀先出道做新人。」

講到鼠年願望,阿東話希望母子檔一路好,仲自爆真的有工作邀請他和媽咪母子檔,「有個海味廣告想搵我同媽咪拍,𠵱家傾緊。另外,我想自己出多啲歌,仲有演多啲不同角色。」問到黃媽媽鼠年願望,她當然為囝囝着想,「身體健康,最大願望係佢可以keep fit接多啲job。」阿東都承認自己肥到爆晒標,「今年我要令覺得我瘦唔到嘅人跌眼鏡,成功之後我要出本寫真集。」

早前跟楊埕拍《失憶24小時》車震戲,阿東自爆因太肥特別辛苦。

早前跟楊埕拍《失憶24小時》車震戲,阿東自爆因太肥特別辛苦。

鍾意就快D Share啦!