掃呢頁CODE去手機

2020年1月29日 星期三

《乜代宗師》票房6日破2300萬 同你細數黃子華電影中十大金句|食住花生等睇戲 __,黃子華,

《乜代宗師》票房6日破2300萬 同你細數黃子華電影中十大金句|食住花生等睇戲
由黃子華自編自導自演電影《乜代宗師》早於年廿九(23/1)正式在各大院線同大家見面,而在大年初一因眾內地電影延後上映關係,子華神的電影場次急速擴增,全 ...




黃子華自編自導自演電影乜代宗師》早於年廿九(23/1)正式在各大院線同大家見面,而在大年初一因眾內地電影延後上映關係,子華神的電影場次急速擴增,全日就已橫掃613場,力壓《怪醫D老篤》的357場,票房方面更是率先報捷,光是首兩日的總票房就已逾300萬,而直至昨日(28日)為止,6天票房已累積總收$23,093,656,成績優異!此外,今次子華神套電影主要講「真、假」,又用「水」來作比喻,現就同大家一齊細數金句吧!

撰文:異種火星人|圖片來源:電影劇照



《乜代宗師》票房報捷6日破2300萬

黃子華相隔18年第二度再執導演筒,自編自導自演電影《乜代宗師》,上映前風波不斷,先被網友指出是合拍片而要擺睇,隨後又被媒體傳指電影因不過中國電驗而險些不能如期上映,經過重重波折,《乜代宗師》終在年廿九(23/1)正式在各大院線同大家見面。

乜代宗師
《乜代宗師》電影海報


乜代宗師

《乜代宗師》被網友指是合拍片,黃子華親自拍片澄清


由於眾內地電影先後延期關係,黃子華套電影《乜代宗師》的場次瞬間急速擴增,全日橫掃613場,以使票房率先報捷,光是首兩日的總票房就已逾300萬,而直至昨日(28日)為止,6天票房就已共累積總收$23,093,656,成績優異!

乜代宗師

CGV戲院截圖


乜代宗師

MCL 戲院截圖


細數戲中十大金句

在電影之中,劇情一貫作風暗嘲熱諷,當中卻有不少如「拳證做嘢,唔使你教」、「啲水好醒,自己會搵路走」等名句,甚至連去年成為全球票房冠軍的Marvel電影《復仇者聯盟4:終局之戰》(Avengers: Endgame)中,Tony Stark跟女兒Morgan在床邊一句的經典對白也有套用到,可見子華的電影有多潮!





「我哋點解要俾資訊、科技利用我哋;根本我哋都係受害者,他們係花生友」

「佢叫我打假拳,佢唔夠打就要打假拳」



「打得咁假,但的確係馬家功夫,我老豆從來都咁教我,唔通我馬家雷拳從來都淨係識打假?」



「你唔打女人,因為你驚俾女人打」



「一隻手唔夠攬個女人,你隻手留嚟俾自己用」

「啲水好醒,自己會搵路走」



「代代相傳,代代造假,假到連自己都信埋,死不悔改」



「無賽果的訓練叫「訓練」,有賽果的訓練叫「綵排」」



「拳證做嘢,唔使你教」

「I Love you 3千」


來源 source: http://www.nmplus.hk
鍾意就快D Share啦!