掃呢頁CODE去手機

2020年1月29日 星期三

【頭條獨家】表姐夫甄子丹拍戲要求好嚴格 湛琪清多謝老公陪讀對白 __,湛琪清,甄子丹,

Jessica獲老公同子丹支持拍戲,係個幸福小師奶。
【頭條獨家】表姐夫甄子丹拍戲要求好嚴格湛琪清多謝老公陪讀對白Jessica獲老公同子丹支持拍戲,係個幸福小師奶。汪詩詩表妹湛琪清(Jessica)獲表 ...




表姐夫甄子丹拍戲要求好嚴格湛琪清多謝老公陪讀對白Jessica獲老公同子丹支持拍戲,係個幸福小師奶。汪詩詩表妹湛琪清(Jessica)獲表 ...




【頭條獨家】表姐夫甄子丹拍戲要求好嚴格 湛琪清多謝老公陪讀對白

Jessica獲老公同子丹支持拍戲,係個幸福小師奶。

汪詩詩表妹湛琪清(Jessica)獲表姐夫甄子丹(Donnie)欽點演賀歲片《肥龍過江》,片中飾演翻譯員的她戲份都唔少,而角色跟她一樣,廣東話都係好渣,所以特別入戲。Jessica指表姐夫對她要求好嚴格,真係連親戚都冇情講:「佢push我好多,覺得我做得唔夠好,會要求我做多次,對我好嚴格。」採訪:方騫平 服裝:PortsPure 場地:九龍香格里拉酒店Angelini

湛琪清近年好節制飲食,身形Keep得好Fit。
湛琪清近年好節制飲食,身形Keep得好Fit。
Jessica婆婆係她頭號粉絲,睇戲睇到手舞足蹈。

Jessica婆婆係她頭號粉絲,睇戲睇到手舞足蹈。

湛琪清自《八星抱喜》及《吉星高照2015》後已有6年冇拍港產片,今次被Donnie哥哥提攜,覺得角色最啱她演:「所以更加落力,尤其因為廣東話太差,要將對白拼音,理解同消化,好彩當時男朋友,即現任老公金承威(Kenneth)好好,無論三更半夜,定係工作中,每次攞到劇本就即時打畀佢求助,佢會好用心咁將每句對白讀畀我聽,同我練習,逐句嚟更正我發音,坦白講,佢呢個行為係成功打動到我,感受到佢係嫁得過嘅good guy!」原來當時Kenneth準備向Jessica求婚,不過,知道她開工時會好緊張,最後等咗一星期先行動。

Jessica跟汪詩詩、圓圓、子丹、蔡加讚及二姨媽、婆婆感情要好。

Jessica跟汪詩詩、圓圓、子丹、蔡加讚及二姨媽、婆婆感情要好。
老爺、奶奶、叔仔鍚到她燶,經常拉隊撐子丹場。

老爺、奶奶、叔仔鍚到她燶,經常拉隊撐子丹場。

老公包場撐到底

《肥龍過江》是兩年前的作品,Jessica結婚差唔多一周年,「今次老爺、奶奶、老公、叔仔都會嚟捧場睇首映,雖然好開心,但有壓力,因為第一次同佢哋睇我作品。老公仲打算之後包場,請埋家人、朋友再睇,佢話想支持我同埋支持套戲喎,老公知道我好愛演戲,佢會全力支持,唯獨唔太想我拍親熱戲。哈!佢好錫我,仲愛屋及烏支持埋我親人,之前拉隊睇咗兩次《葉問4》。」Jessica又指Donnie哥哥好勤力,對她要求好嚴格:「呢樣我好like,有咁大機會,我都想做好啲,唔想冇面啦。」

湛琪清於戲中同甄子丹及日本演員竹中直人有較多對手戲。

湛琪清於戲中同甄子丹及日本演員竹中直人有較多對手戲。
Jessica好愛演戲,18歲已喺美國做TV Show《iCarly》。

Jessica好愛演戲,18歲已喺美國做TV Show《iCarly》。
前年湛琪清留喺美國拍西片《Kick Roxer Retalitation》。

前年湛琪清留喺美國拍西片《Kick Roxer Retalitation》。

鍾意就快D Share啦!