掃呢頁CODE去手機

2020年1月29日 星期三

【武漢肺炎肆虐】呻一罩難求 唐詩詠慳住使唔出街 __,唐詩詠,新型肺炎,武漢肺炎,

全城撲口罩,唐詩詠都唔例外。
【武漢肺炎肆虐】呻一罩難求唐詩詠慳住使唔出街全城撲口罩,唐詩詠都唔例外。武漢肺炎肆虐,疫情在各地有擴散趨勢,連日來香港出現口罩搶購潮!唐詩詠今日在IG ...




【武漢肺炎肆虐】呻一罩難求 唐詩詠慳住使唔出街

全城撲口罩,唐詩詠都唔例外。

武漢肺炎肆虐,疫情在各地有擴散趨勢,連日來香港出現口罩搶購潮!唐詩詠今日在IG Story留言呻自己買不到口罩、搓手液和消毒藥水,她更貼了一張林子善到訪的相片並說:「得番20個口罩,要慳住使,有咩事就上門搵我,但係要經過蛋蛋嚴格嘅檢驗,呢位人兄就過唔到喇!」其後她表示唐爸爸終於搶到一盒口罩,可惜是劣質假口罩:「爸爸話搶到呢一盒,朋友話呢啲係劣質,所以我掉咗。我同爸爸講,需要返工嘅人更加需要口罩,我哋留喺屋企,唔好去咁多街,有咩我去買,你幫我同三隻貓玩得喇,講完佢就抱住蛋蛋去沖涼,而家佢心入面只有蛋蛋!」




鍾意就快D Share啦!