掃呢頁CODE去手機

2020年1月29日 星期三

【一罩難求】周家蔚泰國掃錯貨 張文慈誤買「紙咁薄」口罩 __,周家蔚,張文慈,

張文慈疑被人呃,錯買不合規格的口罩。
【一罩難求】周家蔚泰國掃錯貨 張文慈誤買「紙咁薄」口罩張文慈疑被人呃,錯買不合規格的口罩。武漢肺炎持續擴散,各地掀起搶購口罩熱潮,近日更有不少香港市民 ...




【一罩難求】周家蔚泰國掃錯貨 張文慈誤買「紙咁薄」口罩

張文慈疑被人呃,錯買不合規格的口罩。

武漢肺炎持續擴散,各地掀起搶購口罩熱潮,近日更有不少香港市民怒吼買唔到口罩!正身處泰國的周家蔚,繼昨日於社交網報告在當地狂掃50支消毒搓手液後,今日凌晨她再出Po自爆成功買到口罩,可惜之後發現全部都「唔合格」,家蔚說:「希望帶到正能量給大家,我在泰國買到的都會盡量買。雖然今日買錯咗只防花粉嘅小朋友口罩,仲要買咗三十幾包𠻹。但係我會努力加油盡量買多啲返嚟畀你哋。」

張文慈指家中口罩存貨所剩無多,如果大家見到她冇戴口罩千祈咪鬧佢冇公德心。
張文慈指家中口罩存貨所剩無多,如果大家見到她冇戴口罩千祈咪鬧佢冇公德心。
張文慈用100蚊買了20個「紙咁薄」的口罩!

張文慈用100蚊買了20個「紙咁薄」的口罩!

另邊廂,張文慈都喺社交網嗌救命,她說:「叫印傭姐姐去搵口罩,全城缺貸,被人高價炒賣!都算了!千辛萬苦找到了!成百元二十個!我在電話問是否標準的口罩,他們說不可開封看,保證合規!」不過,觀乎其上載的口罩相,約5蚊一個的「保證合規格」口罩,居然薄到See-through咁,擺明畀人搵笨!張文慈嬲爆續說:「回家打開一看,透薄到紙一樣!現在我家可用合標準的口罩,已經所剩無多存貨!如果有日你在街上見到我沒有戴口罩,請不要罵我沒公德心!有甚麼方法可以提供救救我!」

周家蔚在泰國也不忘掃口罩。

周家蔚在泰國也不忘掃口罩。
周家蔚仲買了50支消毒搓手液。

周家蔚仲買了50支消毒搓手液。



鍾意就快D Share啦!