掃呢頁CODE去手機

2020年1月29日 星期三

范瑋琪:口罩事件出事 范瑋琪遭網友抵制 __,范瑋琪,

范瑋琪受口罩事件影響,粉絲暴跌!台灣歌手范瑋琪(范范)早前因為台灣政府宣布將口罩列為「限制輸出貨品」一個月,令范范喺私人facebook鬧爆因而引起網 ...




范瑋琪受口罩事件影響,粉絲暴跌!


台灣歌手范瑋琪(范范)早前因為台灣政府宣布將口罩列為「限制輸出貨品」一個月,令范范喺私人facebook鬧爆因而引起網民討論,雖然事後范范公開道歉,但唔少網友仍然唔收貨,除咗社交網點讚文章火速下跌逾7萬之外,唔少網友都話要抵制其時裝品牌,亦有網友揚言話要退貨。而之前撐佢勇於道歉嘅老公黑人(陳建州),今日亦有轉發有關武漢肺炎文章,亦再次惹起網友爭議。


另外,有位叫中古小姐嘅台灣作家爆料,話當年同一位台灣女藝人合作,一開始個女藝人就喺度扮熟,又指對方唔符合拍攝要求,而對方嘅代言費要成千萬新台幣,佢話:「我說的就是偽造學歷女藝人。」最後要換成另外一位女藝人先搞得掂。而網友問最後換咗邊位女藝人,中古小姐話係張鈞甯,根據以上種種線索,網友紛紛猜測係范瑋琪!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!