掃呢頁CODE去手機

2020年2月24日 星期一

何廣沛:被江嘉敏「喪」打 何廣沛疫境濕身演出 #何廣沛 #江嘉敏

何廣沛瞓身演出!無綫藝人何廣沛與江嘉敏前晚在大坑拍攝新劇《食腦喪B》,劇情講述何廣沛被江嘉敏推落水後大難不死,以「水鬼」造型現身。包保鮮紙打底拍攝前, ...




何廣沛瞓身演出!


無綫藝人何廣沛與江嘉敏前晚在大坑拍攝新劇《食腦喪B》,劇情講述何廣沛被江嘉敏推落水後大難不死,以「水鬼」造型現身。


包保鮮紙打底


拍攝前,何廣沛被劇組人員用水兜頭淋,全身濕到滴水,拍畢即披上毛巾及飲薑茶保暖。江嘉敏笑拍檔玩濕身誘惑,提到新冠肺炎疫情未退,又要在寒冷天氣下拍濕身戲,何廣沛說:「冇辦法,作為演員慣咗冬天拍夏天戲,夏天拍冬天戲。而且劇組幫我包咗保鮮紙打底,又準備咗毛巾同薑茶。家姐畀咗個熱水壺我,唔夠熱水就叫佢再拎,因為佢住附近,之前都有嚟探班。」


密謀做埋替身


至於江嘉敏透露角色好打得,有不少動作場面,她興奮說:「拍之前我唔知要打,我跟陳曉華一齊學跆拳道學咗半年,依家大派用場,好開心!有次武指同我講要側踢再後踢,我完全明白佢講咩,最開心係一次過OK,冇NG,我遲啲可以做埋替身!」何廣沛笑言劇中演沒有痛感的喪屍,經常被江嘉敏打,要表現到木無表情,實則有苦自己知!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!