掃呢頁CODE去手機

2020年3月14日 星期六

【未解凍】李佳芯傳被飛出《白色強人2》 馬國明唔擔心內地醫院取景 #李佳芯 #馬國明

憑大台劇《BB來了》奪得視后的李佳芯(Ali),去年捲入政治風波,因為網上言論,以及曾呼籲香港人登記做選民而被內地封殺,結果遭無綫雪藏,連《BB來了》 ...




憑大台劇《BB來了》奪得視后的李佳芯(Ali),去年捲入政治風波,因為網上言論,以及曾呼籲香港人登記做選民而被內地封殺,結果遭無綫雪藏,連《BB來了》續集都冇得留底,由岑麗香頂上。

今日有報道指Ali另一部主演的《白色強人》計劃今年10月開拍第二輯,上輯Ali飾演的「程醫生」於結局生死未卜,有指Ali今次會再被飛走,「翻生」無望,令其他演員都感到好失望。Ali今日回覆傳媒時說:「未證實消息,唔答了,謝謝。」似乎對開拍續集仍存有一絲希望。

據了解,《白色強人2》將會到內地的醫院取景,但最近武漢肺炎疫情嚴峻,憑《白色強人》奪視帝的馬國明今日回覆傳媒時表示不太擔心有危險,他說:「拍嘅時候都係年尾嘅事,相信公司視乎疫情,唔太擔心,仲有段時間,當然公司都會因應疫情而有改變嘅。」問到有傳拍檔Ali被飛出局,馬國明說:「當然希望原班人馬,但編審同監製嘅故事點去,我哋好難控制,但最好都係能夠原班人馬一齊拍,我哋會好開心。」

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

【武漢肺炎】專頁

全民自救 抗疫資訊盡在《蘋果》

Ali在《白色強人》飾演程醫生,結局生死未卜。(無綫電視截圖)



鍾意就快D Share啦!