掃呢頁CODE去手機

2020年3月14日 星期六

新冠肺炎:Heidi Klum病住拍片 疑中新冠肺炎未有得驗 #Heidi #李靜儀

Heidi自拍短片,一臉憔悴,擔心自己中招。46歲德國名模HeidiKlum早前宣布因病無法擔任才藝比賽真人騷《全美一叮》(America’sGotT ...




Heidi自拍短片,一臉憔悴,擔心自己中招。


46歲德國名模Heidi Klum早前宣布因病無法擔任才藝比賽真人騷《全美一叮》(America’s Got Talent)評判,她目前在家休養,並於社交網站Instagram上載自己躺在床上一臉憔悴的短片,擔心自己已經感染新冠肺炎!


Heidi於片中表示:「我只想你哋知道我點解依家冇拍《全美一叮》,開頭我只係發冷、發燒、咳嗽、同流鼻水。我好唔舒服,所以我留喺屋企,唔想感染其他人。我希望只係普通感冒,我想去做新冠肺炎測試,但呢度暫時冇得做。我已經試咗兩個醫生,都冇法做到。大家要保重。如果唔舒服就留喺屋企啦。」


另一邊廂,她的評判拍擋Howie Mandel則穿上全副武裝防護服拍攝節目,不敢掉以輕心。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!