網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月14日 星期六

蕭正楠:白色情人節講呢啲!蕭正楠驚黃翠如餓死 #蕭正楠 #黃翠如

點解咁講?今日係白色情人節,通常係男方向女方回禮嘅日子,而蕭正楠竟然擔心老婆黃翠如會餓死……翠如喺Instagram上載老公拎住個籃、籃中有愛犬小六嘅 ...




點解咁講?


今日係白色情人節,通常係男方向女方回禮嘅日子,而蕭正楠竟然擔心老婆黃翠如會餓死……


翠如喺Instagram上載老公拎住個籃、籃中有愛犬小六嘅相,留言:「他開始拍攝的日子。開工前,他語重心長地對我說,不要餓死……我不知道那是什(甚)麼動人的甜話。」睇嚟阿蕭係驚老婆冇啖好食,眾所周知,翠如係地獄廚神嚟,早前留喺屋企避炎時就整咗道黑過鑊底嘅雞翼,咁嘅境況就知阿蕭點解咁講


網民就留大讚好Sweet:「這是愛一個人的表現,言語間感覺楠楠真的很喜歡蕭太的。」、「叧類的關心方法💛」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!