網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月14日 星期六

唐詩詠:話咁快又有新歡!唐詩詠凌晨嗌亢奮瞓唔着 #唐詩詠

女人心真係變得好快…韓劇《愛的迫降》早前風靡全港,唔少人都中咗男主角玄彬毒,好似唐詩詠咁,不過來得快去得快,之後佢就愛上咗《梨泰院Class》嘅朴敘俊 ...




女人心真係變得好快…


韓劇《愛的迫降》早前風靡全港,唔少人都中咗男主角玄彬毒,好似唐詩詠咁,不過來得快去得快,之後佢就愛上咗《梨泰院Class》嘅朴敘俊,不過話咁快佢又有新歡喇!


佢就係由朱智勳主演嘅《李屍朝鮮2》喇,劇集喺尋日播放,詩詠就話:「邊度都唔去,全晚煲煲煲!」佢仲一口氣煲晒6集:「一氣呵成咁睇 實在太正嘞 真係好精彩 睇到透(抖)唔到氣呀!」


成凌晨3點再出Post話:「睇完好亢奮 有咩方法可以瞓到覺呢🙈🙈🙈」有網民就話:「所以我晤敢追戲。之前追你的《白色強人》都差啲瞓唔著(着)。😂😂」睇嚟有劇煲,三角戀謠言都影響唔到佢心情,唔知佢最後幾點瞓呢?



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!