網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月14日 星期六

《法證先鋒IV》:梅小青心痛黃心穎毀前途:佢一定係錯 #梅小青 #法證先鋒IV #黃心穎

梅小青心痛黃心穎自毀前途。將於6月1日榮休的金牌監製梅小青,任車淑梅電台節目嘉賓,曾經監製多齣電視劇集,亦捧紅了不少演員的她,打算退休後弄孫為樂,但現 ...




梅小青心痛黃心穎自毀前途。


將於6月1日榮休的金牌監製梅小青,任車淑梅電台節目嘉賓,曾經監製多齣電視劇集,亦捧紅了不少演員的她,打算退休後弄孫為樂,但現時依然將精神放在熱播劇《法證先鋒IV》上。


提到黃心穎因「偷食」而連累劇《法證IV》要重拍,問小青今次是否錯選了黃心穎,她直言不覺:「我喜歡心穎係由《宮心計》開始,佢好甜唔做作,嗲亦唔會過火,《法證IV》我早預佢一份,佢熟讀劇本,好快拿捏到我哋要啲乜。可惜發生咗呢個Case(安心事件),我好意外亦好心痛。」小青坦言心穎一定是錯,她本來大有前途,現在受了很大的懲罰,並謂生命有Take 2,應再給她機會。


從手上三、四個女演員中找來湯洛雯(靚湯)代替心穎的角色,原因小青覺得她好甜、好有Heart:「我要佢減肥,但似乎唔太成功,於是我同自己講,我揀佢,並非因為佢個樣同體重,係因為佢可以做到我劇中嘅角色。佢同心穎唔可以比較,各有各嘅好處,佢(靚湯)入組廿幾日就做到呢個成績,我非常滿意!」


小青謂對於今輯《法證IV》回響大,要感謝所有參演的演員:「邀請演員參演嘅時候,並冇話佢哋知呢齣係我最後(監製)嘅一套劇集,但佢哋都撐我……首先多謝四哥(謝賢),我係佢嘅小粉絲,當年去片場搵佢同(蕭)芳芳姐簽名,但我一直唔認識亦唔敢搵佢,今回我臨別秋波托好朋友開口邀請,佢好快就答應。誰知記者會第二日,四哥打電話畀我話唔做喇,怕辛苦……一下子我嚇傻咗!我好感激拉姑(狄波拉)在旁邊幫口『應承咗唔可以唔做㗎!』四哥先話『小青我玩吓你咋 !』其實四哥演出非常認真,服裝全出私伙……我哋冇傾片酬,我畀一封利是佢,佢初時都唔肯收,總之四哥時刻都散發出一股濃濃嘅星味啦 !」


小青又點名稱讚黃浩然和譚俊彥,對於選用譚俊彥表示感同身受,因當年即使有合適的角色,也不敢揀選胞妹梅小惠演出,又謂其實小惠的笑戲和喊戲也很到家,姊妹倆也承受很大的壓力!但後來小青豁出去,隨後兩劇都選用小惠擔任女主角,又大讚她做得非常好,特別是爸爸看到兩個女兒的名字,同時出現在電視劇中感到非常開心,小青就知自己做對了,所以她很明白譚俊彥(狄龍兒子)的壓力,並盛讚他的能力非常高強。


小青又點評貴為亞視副總裁的舊愛將林文龍有頭腦、有要求、具上進心,很有諗頭和演員道德,對服裝也自我要求嚴格,又往往恰如其份,有信心他絕對勝任高職。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!