掃呢頁CODE去手機

2020年3月6日 星期五

【港版野狼Disco】小學生自創rap歌狂loop「突然見到陳法拉」 吸引女神親自留言鼓勵 #女神 #陳法拉

【港版野狼Disco】小學生自創rap歌狂loop「突然見到陳法拉」吸引女神親自留言鼓勵6分鐘前一名自稱「雞丁」的小學生YouTuber,去年底自彈自 ...




  • 【港版野狼Disco】小學生自創rap歌狂loop「突然見到陳法拉」 吸引女神親自留言鼓勵
  • 6分鐘前




一名自稱「雞丁」的小學生YouTuber,去年底自彈自rap名為《生活》的歌曲,內容主要圍繞他的日常生活:例如朝早唔願起身、出街所見所聞,甚至家長迫孩子上課外活動等,反映小學生生活兼夠晒貼地。

雖然《生活》並非專業級創作,不少歌詞更加「唔啱音」,但竟然獲不少網民留言鼓勵「雞丁」,「欣賞你年紀小小敢去嘗試,都真係幾有音樂觸覺」,該MV近日更在網上瘋傳,當中一句「突然見到陳法拉」的歌詞,不但照舊「唔啱音」,更加多次出現,洗腦得來又相當搞笑。

就憑這句「突然見到陳法拉」,竟然吸引到「真‧陳法拉」在IG轉載,並稱讚雞丁「好得意」,「小朋友你好得意啊!睇完你rap生活都好完美,加油!最鍾意你當咗我係你街坊」。



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!