網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月2日 星期四

李君妍:【家姐確診】李君妍自爆入隔離營困14日 #李君妍

李君妍Update最新狀況。無綫藝人李君妍因同住家姐確診新冠肺炎,搞到佢有份主持嘅《姊妹淘》台前幕後人心惶惶。雖然佢之前已話做咗病毒檢測,但有指檢測要 ...




李君妍Update最新狀況。


無綫藝人李君妍因同住家姐確診新冠肺炎,搞到佢有份主持嘅《姊妹淘》台前幕後人心惶惶。雖然佢之前已話做咗病毒檢測,但有指檢測要做三次先準,都咪話唔驚。


不過,李君妍今早再喺社交網Update自己狀況,佢話已做埋深喉唾液化驗:「我已在隔離營,靜養中。剛知道我的深喉唾液化驗,測試結果為陰性。我會依照指引留在隔離營14天,努力保持身體健康。抱歉引起身邊朋友及公司同事們的憂慮,我在這裏再次感謝大家的關心。謹此希望大家身體健康,我亦能早日回到家中。」她接受東網訪問又說:「各位我收到通知我冇事大家可以放心!多謝你哋辛苦呢兩日擔心我!」


而同佢一齊錄影嘅孫慧雪依家自我隔離緊,仲未有得見個仔,但佢都有留言為李君妍打氣:「一齊加油!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!