網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月2日 星期四

【她與她的少女時代】梁詠琪長髮look重現 蔡卓妍同班有「孖生姊妹」 #少女時代 #梁詠琪 #蔡卓妍 #阿Sa

【她與她的少女時代】梁詠琪長髮look重現蔡卓妍同班有「孖生姊妹」8分鐘前疫情未受控,大家齊齊留家抗疫,有咩可以做呢?梁詠琪Gigi跟阿Sa蔡卓妍似乎 ...




  • 【她與她的少女時代】梁詠琪長髮look重現 蔡卓妍同班有「孖生姊妹」
  • 8分鐘前




疫情未受控,大家齊齊留家抗疫,有咩可以做呢?

梁詠琪Gigi跟阿Sa蔡卓妍似乎心靈相通,各自翻出少女時代相片,並放上網齊齊分享「少女時代」。

出道至今,已經是短髮的Gigi,原來少女時曾擁有一把長長秀髮,她表示十多歲時喜歡長頭髮,「不過不喜歡花時間整理,什麼燙髮染髮甚至連剪髮都懶得去弄,總之就是個非常天然青春的少女」,但18歲的Gigi初嘗短髮之後,長髮look就一去不返,「長髮look從此成為絕響」。

Sammi鄭秀文亦大讚少女時代的Gigi「好清秀」,更指「完全不化妝,五官都已經很精緻」,薛凱琪、黃翠如、許如芸等圈中人亦紛紛留言讚「好靚」。

阿Sa蔡卓妍就帶大家重回小學五年班時代,「我老竇呢幾日搵到啲出土文物 小學五年班嘅我同啲同學仔!」。

小學五年班的阿Sa,身形跟現時幾乎無大分別,但相當識打扮,不但戴耳環,更戴頭巾,在一班同學中特別搶眼。

老死祖兒十分欣賞阿Sa的耳環,留言「好鍾意你嗰對老積耳環」,更指「有雙胞胎朋友」,原來相中另一位同學,竟然與阿Sa十分似樣,難怪被祖兒稱為「雙胞胎」。



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!