網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月2日 星期四

沈殷怡(Shirley):ViuTV女神着三點式帶行山 網民鬧爆唔尊重 #Shirley #Viu #ViuTV #女神 #沈殷怡

大家又點睇?ViuTV新節目《美女郊遊遊》,請來沈殷怡(ShirleySham)和陳欣妍(ShirleyChan)這對「DoubleS」組合帶大家行山 ...




大家又點睇?


ViuTV新節目《美女郊遊遊》,請來沈殷怡(Shirley Sham)和陳欣妍(Shirley Chan)這對「Double S」組合帶大家行山,真係心曠神怡。先前兩女仲話拍攝時連續2至3星期、每日10小時行山取景,真係為節目付出咗好多,好辛苦。不過辛苦有回報,片長1分20秒嘅節目宣傳片播出後,一個小時內就已經有3萬多人次收看,真係好誇張。兩女喺山上不斷地表現跳脫,散發出青春氣色。


最誇張嘅係,講緊片中兩女嘅打扮,沈殷怡以水着泳衣配上超短熱褲上陣,每行一步都有碧波盪漾效果,而陳欣妍同以泳衣亮相,效果同樣澎湃大吸眼球。


雖然未知節目賣點,但有網民表示已感受到那股吸引力,但亦有不少網友炮轟二人對行山運動不尊重,以這樣的衣着打扮去行山,有引人犯罪之嫌,甚至錯誤示範了行山人士適當的衣着。不少網友亦加人戰團,留言「以為好有型,其實好cheap」、「引男人犯罪」、「算啦,唔使錢睇吓冇蝕底」、「好核突,唔好侮辱行山運動。」


沈殷怡接受東網訪時就表示:「對唔住同大家開個玩笑,愚人節快樂!首先多謝大家咁關注呢個新節目,『有血有淚』先係我哋想呈現畀觀眾睇嘅嘢,用最大嘅勇氣去克服我哋兩個嘅弱點,跳出我嘅嘅框框,畀你哋睇到一個非一般的本土行山節目暨Shirley育成show!」陳欣妍就話:「祝大家愚人節快樂!條片只係想同大家開個玩笑,呢個節目係個非常專業嘅行山節目,好認真行山,仲行得好辛苦添!」節目監製阿包亦澄清只係宣傳噱頭:「尋日嘅宣傳片只係愚人節嘅Gimmick,節目重點係透過行山、高難度任務,發掘佢哋嘅另一面。兩個Shirley畀人啲印象好唔捱得苦,但希望透過呢個節目嘅任務,逐步見證佢哋嘅成長。」



來源 source: http://hk.on.cc


鍾意就快D Share啦!