掃呢頁CODE去手機

2020年4月23日 星期四

連推3首風格不同劇集歌曲  鄭俊弘視為新挑戰 #鄭俊弘

Fred日前為劇集《十八年後的終極告白》主題曲《告白》拍攝MV。
連推3首風格不同劇集歌曲  鄭俊弘視為新挑戰Fred日前為劇集《十八年後的終極告白》主題曲《告白》拍攝MV。鄭俊弘(Fred)日前為劇集《十八年後的終 ...




連推3首風格不同劇集歌曲  鄭俊弘視為新挑戰

Fred日前為劇集《十八年後的終極告白》主題曲《告白》拍攝MV。

鄭俊弘(Fred)日前為劇集《十八年後的終極告白》主題曲《告白》拍攝MV,Fred最近越戰越勇,連續有3首劇集歌曲推出,而且每首歌都有很不一樣的風格,「其實錄音時唔會知道歌曲幾時推出嘅,我都估唔到最後係接連推出,同事通知我要安排拍MV都笑住話『阿鄭生,又係你喎!』真係好驚喜。」

MV去了森林拍攝,配合歌曲暗黑風格。
MV去了森林拍攝,配合歌曲暗黑風格。
Fred連推3首風格不同劇集歌曲,視為新挑戰。

Fred連推3首風格不同劇集歌曲,視為新挑戰。



今次《告白》比較暗黑風格,配合劇集主題,「有啲朋友留言話聽完首歌完全feel到劇集嗰種神秘深沉,好帶動到睇劇嘅情緒,今年已經有4隻唔同曲風嘅歌推出,我自己都鍾意唔同嘅嘗試,對我係一個挑戰,好開心大家都鍾意。」

Fred最近忙於新劇《陀槍師姐2020》的拍攝,未能抽很多時間出動宣傳歌曲,不過他請大家放心,他會勤力做多些網上宣傳,「最近出多啲歌都係好事,大家就乖乖留喺屋企聽我啲歌,我一有時間就會上網同大家互動,大家如果有咩意見都可以透過網上留言俾我。」




鍾意就快D Share啦!