掃呢頁CODE去手機

2020年4月23日 星期四

鍾麗緹:【停人工受孕】鍾麗緹同老公密密造人 #鍾麗緹

希望你哋成功!現居北京的鍾麗緹與張倫碩受疫情影響,不少工作叫停,與兩位女兒及張碩倫父母日日留家避「炎」,如非必要,他們盡量不外出。一家六口除了每日齊做 ...




希望你哋成功!


現居北京的鍾麗緹與張倫碩受疫情影響,不少工作叫停,與兩位女兒及張碩倫父母日日留家避「炎」,如非必要,他們盡量不外出。一家六口除了每日齊做運動外,還一齊煮健康美食。


停止人工受孕


鍾麗緹表示鑽研了不少增強抵抗力的食物:「以前太忙,依家用呢段時間學新嘢,例如跳舞同彈琴,老公就同阿女鬥舞,仲會將短片放上網。我每日會留意最新疫情資訊,從而吸收正確資料,同家人、朋友分享。疫情對全球影響好大,令我學識感恩同珍惜,好似老公自從18歲後,未試過咁長時間同老爺奶奶住,大家都好珍惜。」


提到張倫碩是家中獨子,49歲鍾麗緹之前無懼做高齡產婦,接受人工受孕,但最終未有成果。問到是否繼續進行人工受孕?她說:「停咗,之前打賀爾蒙針,打到個人肥咗好多,依家改食中藥調理身體。」問到會否擔心疫情而減少造人?她笑言:「哈哈哈,冇做少到,順其自然。」


擔心確診好友


她又透露在倫敦做心理醫生的好朋友最近確診,對方竟依然照飲烈酒:「佢有發燒,有成5、6日,覺得好攰,不過佢仲飲Vodka,話可以殺菌,梗係唔可以飲真係好擔心,希望佢快啲康復。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!