掃呢頁CODE去手機

2020年4月23日 星期四

李偉健:愛回家「六美飯團」加入新成員 原來係佢! #愛回家 #愛.回家 #李偉健

咁好身材係邊個呢?處境劇《愛‧回家之開心速遞》嘅一班演員十足一家人咁好感情,而呢日「Helen姐」姚瑩瑩就喺社交網大晒與「六美飯團」好姊妹嘅合照,當中 ...




咁好身材係邊個呢?


處境劇《愛‧回家之開心速遞》嘅一班演員十足一家人咁好感情,而呢日「Helen姐」姚瑩瑩就喺社交網大晒與「六美飯團」好姊妹嘅合照,當中除咗呂慧儀、湯盈盈、劉思希、何綺雲及沈可欣外,仲多咗一位新成員,即獲網民紛紛競猜「何方神聖」!


不過睇真啲,原來呢位「女子」竟然係「Terry」李偉健反串扮成嘅,認真估佢唔到!李偉健亦有喺社交網上載合照,並留言笑指:「我相信觀眾嘅眼睛係雪亮嘅,好明顯...我或者...可能...也許都係一個靚女。」網友紛紛指認佢唔到,而唔少圈中好友都大讚佢「靚女」,其中劉思希更笑指:「好似瑪麗蓮夢露!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!