網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月26日 星期日

女家嫌窮未有婚期 44歲吳嘉龍白髮蒼蒼街市買餸 #吳嘉龍

80歲的吳耀漢,一副詼諧搞笑樣,但生個仔吳嘉龍就型英帥靚正,曾經。已經44歲的吳嘉龍,近年一頭白髮睇落老咗好多,日前見到佢更加係一把長髮,唔係F4更加 ...






80歲的吳耀漢,一副詼諧搞笑樣,但生個仔吳嘉龍就型英帥靚正,曾經。已經44歲的吳嘉龍,近年一頭白髮睇落老咗好多,日前見到佢更加係一把長髮,唔係F4更加唔似浩南哥,反而有少少夏昭聲feel,仲有啲滄桑感,以前fit爆身形都變得有少少肥仔波,唔通仲為緊儲錢買樓娶老婆而苦惱?

舊時花弗開嘅吳嘉龍,自從同現任馬來西亞籍華裔圈外女友拍拖之後,定性咗好多,大大話話都一齊咗6、7年喇,睇佢哋出街個款都似老夫老妻,事關人哋拍拖係行街濕平、睇戲、食飯呢啲,佢哋就行街市買餸。

當日先見到吳嘉龍一丁友頭岳岳四圍望咗好長一段時間,期間不時露出唔耐煩神色咁撳電話。原來,佢等緊姍姍來遲嘅女友。二人匯合後,行唔到幾步路,女友就被化妝品店舖吸引咗目光,似乎有嘢想買,但吳嘉龍唔耐煩走咗去,女友唯有跟住走人。

佢哋此行目的,原來係去買餸。看似大男人嘅吳嘉龍先係走入菜檔落手落腳揀菜嘅人,真係估佢唔到,反而女友企埋一邊得個睇字。買夠一大袋之後,粗重嘢都係吳嘉龍拎埋。綜觀呢日所見,嫁得過喎。

其實,早兩年已經有傳佢哋有意結婚,但女方家長拜金嫌棄吳嘉龍無車無樓,等緊佢發達喎,呢件事得到吳耀漢開口證實㗎。

吳嘉龍有混血兒深邃眼睛、高挺鼻樑,以及高大健碩身材,再加老竇吳耀漢喺娛圈資歷,點都估唔到佢入行多年仍星運平平,令人跌眼鏡。唔緊要,吳嘉龍無錢,一時三刻啫,佢阿爺吳海霖係九龍巴士以及九龍殯儀館創辦人之一,據聞億億聲留低俾佢老竇吳耀漢,而吳耀漢本身拍戲搵落唔少錢又有買磚頭,曾有傳身家逾30億!吳嘉龍,父幹潛力深厚呀。

吳嘉龍份人獨立有骨氣,講明唔靠老竇俾首期,係要自己儲錢買樓娶老婆。你覺得佢蠢,之但係依家同女友共患難捱吓,好過做二世祖錢來伸手、飯來張口敗晒祖輩身家啦,點睇都係潛力筍盤。

攝錄:李玄

----------------------------

APP 內 1-Click 訂閱

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!