網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月26日 星期日

陳瀅靠把口「治愈」躁鬱蔡思貝 #蔡思貝 #陳瀅

陳瀅(右)與蔡思貝情同姊妹,互相開解心事。
陳瀅靠把口「治愈」躁鬱蔡思貝藝人蔡思貝早前因負面新聞及惡評導致大受打擊,曾自閉在家爆喊,發噩夢兼失眠,幸獲《大帥哥》拍檔張衞健「點醒」正視問題,經醫生 ...




陳瀅靠把口「治愈」躁鬱蔡思貝

藝人蔡思貝早前因負面新聞及惡評導致大受打擊,曾自閉在家爆喊,發噩夢兼失眠,幸獲《大帥哥》拍檔張衞健「點醒」正視問題,經醫生診斷患上躁鬱症!身為好友的陳瀅仍然身在加拿大,她透過短訊回覆:「我哋冇好嚴肅咁講過呢個問題,其實好多行內人或者都市人都有情緒病,可能容易覺得唔耐煩,或者受唔同嘅事情所影響。我哋幾個姊妹就互相扶持,聚埋咩都會講,透過傾偈感覺好治愈,即刻舒服晒,見完面感覺就好好喇!」陳瀅又指即將結束悠長假期,返港進行14日隔離後,下月投入新工作。


鍾意就快D Share啦!