網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月26日 星期日

睇住電視播舊演唱會 張智霖:如果冇延期正身在紅館了 #張智霖

Chilam話睇返首個紅館歌唱,心情舒暢。
睇住電視播舊演唱會張智霖:如果冇延期正身在紅館了Chilam話睇返首個紅館歌唱,心情舒暢。張智霖(Chilam)在社交網上載昨晚收看無線播他在2011 ...




睇住電視播舊演唱會 張智霖:如果冇延期正身在紅館了

Chilam話睇返首個紅館歌唱,心情舒暢。

張智霖(Chilam)在社交網上載昨晚收看無線播他在2011年首次於紅館舉行的個唱,他凌晨3時先在微博留言:「今(昨)天晚上在TVB看到2011年的演唱會,很開心很舒暢」;今午則在ig留言:「世事真奇妙,如果今年演唱會冇延期,昨晚就應該在紅館演出了……」。

Chilam對上一次個唱是在2014年舉行,去年他宣佈成功申𨓽到紅館檔期於今日4月再踏紅館時,表示興奮期待,可惜因疫情關係無奈取消。

2011年時5歲的囝囝魔童上台獻吻為Chilam打氣。
2011年時5歲的囝囝魔童上台獻吻為Chilam打氣。



鍾意就快D Share啦!