網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月26日 星期日

羅志祥:被爆拍戲私約女藝人被拒 羅志祥即玩封殺 #羅志祥

無止境地爆料…台灣舞王羅志祥(小豬)日前被舊愛周揚青爆料指長期偷食愛玩「多人運動」後,唔少人都加把口講埋一份,今次就輪到曾為剛出道嘅張栢芝牽紅線到台灣 ...




無止境地爆料…


台灣舞王羅志祥(小豬)日前被舊愛周揚青爆料指長期偷食愛玩「多人運動」後,唔少人都加把口講埋一份,今次就輪到曾為剛出道嘅張栢芝牽紅線到台灣拍廣告嘅金牌經理人陳孝志發聲!


佢喺facebook發千字文大爆10幾年前,拍攝電影《蘋果咬一口》(容祖兒都有份拍)時,小豬私下約佢旗下藝人葉安婷出去,點知被請食檸檬!當小豬助理知道後,晚上竟私自叫葉安婷到房間逼問兩人關係、點樣認識,「當時我知情後很不開心的問羅志祥為何沒經過我同意讓你的助理把我的藝人叫到房間審問!」而事件曝光後,陳孝志話:「羅志祥竟然對所有的媒體說並且放話只要是我的藝人絕不能上羅志祥的節目!」又話:「當時羅志祥你為了葉安婷說好要一起做電影宣傳於是放上2個人的照片培養感情!但事後因為葉安婷沒跟你赴約!你確馬上反臉不認人!跟所有媒體說那照片沒經過你同意的宣傳所以你很生氣!」


之後佢仲話小豬雖然同周杰倫稱兄道弟,但背後就「說他唱歌還好」,自誇比對方唱得仲好,令佢傻眼!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!