掃呢頁CODE去手機

2020年4月1日 星期三

羅仲謙:大得好快!摸楊怡個肚 羅仲謙感動打冷震 #楊怡 #羅仲謙

就嚟做爸爸喇!藝人羅仲謙與鄧佩儀為無綫劇集《陀槍師姐2020》開工,剛宣布老婆楊怡佗女的阿謙心情大靚,透露數月前已知胎兒性別,只是一直忍口不提,又表示 ...




就嚟做爸爸喇!


藝人羅仲謙與鄧佩儀為無綫劇集《陀槍師姐2020》開工,剛宣布老婆楊怡佗女的阿謙心情大靚,透露數月前已知胎兒性別,只是一直忍口不提,又表示已為囡囡買齊所需品:「同老婆講依家儲錢唔係買靚車,係買BB車,原來都幾貴,但我好享受去買呢啲嘢,衫、褲、鞋、襪之類,屋企已經有間房畀佢,等佢出世先再裝修。」


談到老婆懷孕8個月,阿謙表示近日輕撫老婆肚皮時感受很深:「呢兩個月佢個肚大得好快,早兩日佢叫我摸個肚,隔住好似有嘢接觸到,唔知係手仔定腳仔,有啲感動同打冷震,會諗佢出世會點,以前就想佢靚女,依家淨係想佢健康。」


而劇中視阿謙為「兵」的鄧佩儀,不諱言現實中不喜歡收兵,對於阿謙將為人父,她笑言暫不羨慕,因現階段事業為重。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!