掃呢頁CODE去手機

2020年4月1日 星期三

許文軒:背麥美恩暗溝蔣家旻?許文軒否認被照肺 #蔣家旻 #麥美恩

四角戀?藝人蔣家旻日前傳被麥美恩緋聞男友許文軒暗溝,這日在無綫電視城遇上男主角許文軒準備入廠開工,問到此事時,他即無奈說絕無其事:「冇呀,我解釋番件事 ...




四角戀?


藝人蔣家旻日前傳被麥美恩緋聞男友許文軒暗溝,這日在無綫電視城遇上男主角許文軒準備入廠開工,問到此事時,他即無奈說絕無其事:「冇呀,我解釋番件事先,當日我同佢及周奕瑋一齊出席完派口罩活動,蔣家旻揸車走先,但喺停車場見到佢停埋咗角落頭好耐,我哋咪駛上前睇佢咩事,原來佢爆咗軚同埋後面撞到欄杆,所以咪落車幫手,而幫佢換軚嗰位男士亦唔係我嚟,係同車導演嚟,我就冇車牌嘅,而另一個同事架車就借埋條軚畀佢換,所以根本唔係報道所講嘅秘戀呀,暗溝咁!」


問到可有私下和蔣家旻約會?他謂:「冇呀!嗰件事係成個月前,喺尋日大家返嚟公司先再見番,我哋私下亦冇聯絡。」 兩人被召回公司「照肺」?他謂:「唔係,係想知發生咩事,做番個回應啫!」文軒笑言當大家見到面,都忍不住講笑說對不住大家的緋聞男女友,原來對方同樣姓麥,一個是麥美恩,一個是麥秋成。


講到麥美恩看到報道可有反應?文軒笑道:「我哋成班朋友有個群組,大家攞嚟笑吓,佢話人紅是非多,開心唔使再同我個名有關係喎。」終於緋聞女友可換畫?他笑謂:「如果有個真女友係咪好啲呢!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!