掃呢頁CODE去手機

2020年4月13日 星期一

張繼聰晒老公視角 謝安琪別有風味 #張繼聰 #謝安琪

張繼聰視角下的Kay。
張繼聰晒老公視角謝安琪別有風味張繼聰視角下的Kay。張繼聰留在家避炎的日子,繼他彈結他老婆謝安琪(Kay)唱歌後,今回他又變身攝影師,找來Kay做模特 ...




張繼聰晒老公視角 謝安琪別有風味

張繼聰視角下的Kay。

張繼聰留在家避炎的日子,繼他彈結他老婆謝安琪(Kay)唱歌後,今回他又變身攝影師,找來Kay做模特兒,老公視角下,又怕得好靚好有Feel喎!

阿聰先後發兩張照,分別留言:「今日搵咗位女仕做模特兒」、「今日,有個好出名嘅女歌手聯絡我。話好欣賞我影嘅相,想大家合作吓。我覺得可以。大佬呀,人地(哋)同過幾多最Top嘅攝影師合作呀,都搵我影喎。唔通真係貪大家住得近呀?」

一眾好友留言,方力申話:「係貪你唔收佢錢,而佢重(仲)有家用袋」;佘詩曼就讚:「Sexy」;蕭唯展怨阿聰:「今次我俾你累死啦聰兒」,老婆江若琳隨即現身:「算吧啦佢影親我都又肥又算」,還叫老公學阿聰。有網民一語中的,「謝安琪本身靚咋」,阿聰回應「又唔可以話你錯」。




鍾意就快D Share啦!