掃呢頁CODE去手機

2020年4月13日 星期一

白雲:身材太勁都係錯?巨胸白雲自爆被閨蜜輕蔑 #白雲

身材勁都係罪?35E咪神白雲日前網晒身穿T-Back比堅尼潛水短片,自爆被網民辱罵是妓女,即以性感床照反擊,聲言自身清白:「我對愛情和性愛要求都很高! ...




身材勁都係罪?


35E咪神白雲日前網晒身穿T-Back比堅尼潛水短片,自爆被網民辱罵是妓女,即以性感床照反擊,聲言自身清白:「我對愛情和性愛要求都很高!」


白雲接受東網訪問,承認向來深受身材歧視,甚至曾被閨蜜輕蔑,更說不會因網民的侮蔑而感到不快,又說結婚四年的老公兼前港男江俊霖一直予以支持:「唔會為呢啲小事嬲,好小事啫!我只係想鼓勵同我有同樣處境嘅女仔、男仔、同性伴侶、變性人等等,大家加油,開心做自己。因為身材而受歧視當然有,例如有次成八、九個女仔食飯,講開胸部呢個話題,有個所謂嘅閨蜜話:『我覺得C Cup已經好夠好靚,E太大好突兀!」之後我去玩freediving,有人問我係咩嚟,又係同一個女仔講:『咪就係冇嘢做,好得閒去嘅嘢囉,free呀嘛!』」所謂閨蜜都會係咁,更何況唔識嘅人,呢兩個情況我選擇唔出聲,雖然係我唔認同佢哋嘅見解,但唔會去貶低佢,路不同不相為謀,遠離就好。」


至於會否嬲這位閨蜜?她說:「性感、開心、周圍飛,都係我自己嘅選擇。每個人一世都有好多大大小小嘅選擇,所以我選擇自己無悔,其他人點諗並唔重要。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!