掃呢頁CODE去手機

2020年4月13日 星期一

馮盈盈:【公器私用】馮盈盈暗撻大隻主播3個月? #馮盈盈

咁…咁快手?藝人馮盈盈去年12月30日突然自爆與拍拖四年的同居醫生男友分手,見記者時喊晒口講「相處容易同住難」,點知就有消息指佢公布分手之時,同一時間 ...




咁…咁快手?


藝人馮盈盈去年12月30日突然自爆與拍拖四年的同居醫生男友分手,見記者時喊晒口講「相處容易同住難」,點知就有消息指佢公布分手之時,同一時間原來已經同無綫藝人兼大隻主播鄭衍峰「起暗湧」,更有指佢哋原來已經暗撻3個月!


消息指去年11月,馮盈盈飛溫哥華拍攝《後生仔傾吓偈》特輯時,與全組人跟加拿大長中嘅鄭衍峰周圍去而變得熟稔,一路去到除夕時,即馮盈盈宣布分手翌日更疑似一齊過。而今個月,馮盈盈喺自己主持嘅節目《#後生仔傾吓偈》安排8位小鮮肉玩Speed dating環節,當中就有指佢親自點名提議監製請鄭衍峰做其中一位猛男,疑似公器私用。


節目中二人黐到實,又有多次身體接觸,好似公主抱、托美腿、隔口罩餵蝦條等,借「鏡頭需要」公然Sweet Sweet,馮盈盈又即場漏口風指鄭衍峰知道佢喜歡周星馳,將電影對白重新包裝成為節目中嘅示愛內容!對於二人緋聞,鄭衍峰口窒窒唔敢認,更叫大家畀少少時間佢,等佢了解吓。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!