掃呢頁CODE去手機

2020年4月13日 星期一

政Whats噏:政Whats噏:指5類人冇援助 葉劉向羅致光追數 #葉劉淑儀

葉劉話有5類人冇援助,呼籲呢啲市民聯絡佢。政府早前公布第2輪防疫抗疫基金,整個支援經濟計劃總值逾1,000億港元,當中包括800億港元保就業計劃,向合 ...




葉劉話有5類人冇援助,呼籲呢啲市民聯絡佢。


政府早前公布第2輪防疫抗疫基金,整個支援經濟計劃總值逾1,000億港元,當中包括800億港元保就業計劃,向合資格僱主提供工資補貼,仲動用210億港元向特定行業提供援助。但身兼行政會議成員嘅新民黨議員葉劉淑儀就話,留意到有社會上唔少人都冇得受惠喎,政府有「甩漏」,呼籲呢班人聯絡佢哋,希望可以收集數據,再同勞工及福利局局長羅致光追數嘞!


葉劉今日(13日)喺Facebook貼文,指有5類人無法受惠保就業計劃,包括開設「1人店」嘅市民;從事「散工」人士好似酒樓、酒吧侍應及宴會臨時員工等;「個體戶」如上門補習、教音樂等自僱人士;仲有年齡超過65歲,已提取強積金但重投社會工作人士;另好多行業例如美容師、髮型師、修甲師等,由打工仔變為自僱人士,雖然有強積金戶口,但期間停供2年嘅話,都無法得到資助等。


對於呢啲「漏網之魚」,葉劉話希望可以收集資料,再點算人數同分類,再同羅局長傾吓,睇有冇其他實質方案幫到佢哋。不過,葉劉就話唔太推薦設立失業援助基金,因為失業援助基金屬於經常性開支,會令本港出現結構性財赤,而逆境下失業率低呢個情況會隨時間慢慢改善,加上失業保障計劃下,市民係需要供款嘅,但現時強積金大家都唔係好願意供,所以話講就容易,但實行起嚟好難。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!