掃呢頁CODE去手機

2020年4月13日 星期一

蔡思貝:同鄧佩儀開拖!蔡思貝勁委屈險淚灑街頭 #蔡思貝 #鄧佩儀

搞乜?藝人蔡思貝、鄧佩儀(Gloria)日前為無綫劇集《踩過界II》在灣仔街頭拍攝外景,劇情講述思貝想說服Gloria放過「盲俠」王浩信,但對方未有理 ...




搞乜?


藝人蔡思貝、鄧佩儀(Gloria)日前為無綫劇集《踩過界II》在灣仔街頭拍攝外景,劇情講述思貝想說服Gloria放過「盲俠」王浩信,但對方未有理會,最後反被盲俠致電怪責,令思貝委屈得雙眼通紅欲哭。


暫別張振朗
思貝提到新播的劇集《機場特警》中再度與張振朗合作,問到會否擔心觀眾睇到悶,她坦言:「我同振朗都好耐冇出劇,觀眾見我同振朗都係三年前嘅《踩過界》,所以應該都ok。不過今年如果播得到嘅劇,仲有兩套係我同振朗合作,好在我哋喺三套劇入面嘅關係同角色都唔相似。」她表示兩人都有共識暫時不要再合作:「雖然大家好鍾意嗰種默契,我哋可以由朝傾到晚都係講戲,好享受呢種工作關係,但我哋覺得要突破,如果再合作只會留喺同一個位,再合作要隔一段時間。(合作旅遊節目?)如果係應該會好開心,我哋兩個好夾,都可以提議吓。(怕唔怕有磨擦?)可能㗎,咁到時就考驗我哋嘅友情。」


鄧佩儀嫌唔夠奸
至於Gloria在劇中客串其中一個單元,她稱角色有點雙重性格,算是奸角:「其實一直以來我最希望係演壞女人角色,我想證明畀大家睇雖然個樣唔似,但都係可以做到,係好大發揮,我今次嘅角色只係初級奸,我想係進階數級嘅奸。」另外,講到政府實施限制四人以上聚會及關閉部分娛樂場所的條例,她稱對她沒有太大影響:「因為我平時冇工作就留喺屋企,我係宅女,所以問題不大,我會做運動、學唱歌同煲劇,唔會覺得悶。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!