掃呢頁CODE去手機

2020年4月13日 星期一

容祖兒:抗疫時期仲去飲嘢?祖兒扮到咁靚去邊度wet #容祖兒

唔通坐完「隔離監」,忍唔住要出去玩?天后容祖兒雖然已經隔離完畢可以「重見天日」,但佢依然盡量留在家中防疫。尋日佢喺社交網上載幾張靚相,相中佢着上單肩設 ...




唔通坐完「隔離監」,忍唔住要出去玩?


天后容祖兒雖然已經隔離完畢可以「重見天日」,但佢依然盡量留在家中防疫。尋日佢喺社交網上載幾張靚相,相中佢着上單肩設計嘅荷葉邊連身裙,大騷白滑香肩,全副武裝上陣,手上仲拎住一杯香檳,似乎置身喺舞會上。


不過,原來佢只不過喺屋企悶到自己Set頭化妝扮靚,自得其樂。佢留言:「今個復活節,我換咗條靚裙,畫咗條眼線,Set左(咗)個頭,攞住隻杯,影咗幾張相,開心下(吓)咁囉!Stay home but dress up 」網民都笑指佢「好有儀式感」、「自high表表者」。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!