網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月3日 星期五

吳若希:有得唱非劇集歌 吳若希感動爆喊 #吳若希

吳若希有得唱非劇集歌。歌手吳若希(Jinny)今日開Live宣傳新歌《這位蠢才》,期間提到唱非劇集歌時,她表示好開心感動歌曲,不用只在劇集插曲或主題曲 ...




吳若希有得唱非劇集歌。


歌手吳若希(Jinny)今日開Live宣傳新歌《這位蠢才》,期間提到唱非劇集歌時,她表示好開心感動歌曲,不用只在劇集插曲或主題曲聽到:「唱劇集歌唱咗咁多年,啲人唔知我唱過非劇集歌,其實唱劇集歌之前,幾隻碟都係唱自己歌,我係因為唱劇集歌多人識,覺得我係屬於劇集嗰瓣,所以當我可以唱非劇集歌嘅時候嗰個喜悅係好大,派歌前一晚仲瞓唔着覺,好期待!」她坦言有時都幾灰:「做咗歌手咁多年大家覺得我係藝人多過一個歌手,其實我想話畀大家聽我係唱歌。」


她續謂:「呢個機會我爭取咗好多年,所以我好珍惜今次機會,唔知下次幾時可以再派非劇集歌。」然後開始哽咽,其後爆喊表示:「其實真係感動!尋日第一日派歌收到朋友message,話我唱歌真係好好聽,佢同我講呢兩年冇乜聽我唱歌,因為好多都係劇集歌。」之後她喊到講唔到嘢,並用手抹眼淚:「想話畀人聽我識唱歌,同埋我有努力過同付出!」之後又笑言:「老公入咗嚟喺度笑我。」但她都感恩多謝公司,因為劇集令到其聲音去到更遠。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!