網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月3日 星期五

朱智賢:再披嫁衣!朱智賢谷心形胸影婚照 #朱智賢

朱智賢又再着婚紗!藝人朱智賢、黎振燁於無綫新劇《食腦喪B》飾演一對,今日於尖沙咀一間婚紗店拍攝影婚紗相場口,其中朱智賢谷出心形胸,性感得來又優雅!她表 ...




朱智賢又再着婚紗!


藝人朱智賢、黎振燁於無綫新劇《食腦喪B》飾演一對,今日於尖沙咀一間婚紗店拍攝影婚紗相場口,其中朱智賢谷出心形胸,性感得來又優雅!她表示非首次披上嫁衣,已經着到麻木晒:「數唔到第幾次着,每次都係為咗做嘢,已經慣咗。(每次着婚紗都會有結婚衝動?)冇乜,哈哈!細細個都會諗結婚當日要有咁靚得咁靚,但大個咗就想簡單啲,可能平時做嘢已經成日扮靚,到結婚嗰日想開心就得。」而黎振燁謂當年結婚沒有跟太太影結婚相,暫時亦都未有補影計劃。


問到二人於劇中可有親密鏡頭?他們大笑說沒有,最親密只是黎振燁送上額吻,黎振燁又搞笑話反而導演要求加戲:「淨係得呢一啖,導演想我哋加多啲,但我哋都好『勒』住。(驚太太呷醋?)唔係,拍劇好專業嘅!」


講到同劇演員李君妍的家姐確診患新冠肺炎,曾一齊拍廠景的朱智賢,得悉消息都嚇一嚇:「公司定時定候都有人消毒清潔,所以都OK,希望佢都冇事。(會去做測試求安心?)個廠景都拍完起碼都一個月,隔咗咁耐自己都冇乜嘢,就應該冇事。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!