網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月3日 星期五

黃嘉雯:留家抗疫做KOL 黃嘉雯金毛陳年旅行片再翻睇 #黃嘉雯

黃嘉雯4年前已經開始做Youtuber。應屆港姐黃嘉雯搞作多多,趁住疫情留喺屋企,佢透露做KOL開設Youtube頻道,仲話依家學緊剪片,叫大家今日留 ...




黃嘉雯4年前已經開始做Youtuber。


應屆港姐黃嘉雯搞作多多,趁住疫情留喺屋企,佢透露做KOL開設Youtube頻道,仲話依家學緊剪片,叫大家今日留意會有片睇!


但原來佢做Youtuber並唔係第一日嘅事,見佢早喺四年前已經上載四條去旅行嘅Vlog,同朋友去希臘同瑞士旅行嘅佢,上天下海乜都齊晒!當時染咗一頭金髮嘅佢,同朋友玩跳崖,之後又着住小背心騎驢仔遊覽當地。一個轉身,黃嘉雯同朋友去瑞士,仲玩埋高空跳傘,之前佢嘅片已經咁高質,唔少網友大呼期待!


上《娛樂大家》成功拎走獎金


另外Carmaney孖港姐王菲日前為《娛樂大家十點半》擔任嘉賓,喺IG晒靚相留念,首次參與Game Show嘅Carmaney事前大叫緊張:「知佢哋好勁,以往上其他綜藝節目都可以準備,但Game Show係睇即場反應,今次玩狼人殺仲要抽中做狼人,對住咁多高手都真係好驚,疫情爆發前同啲Friend玩,都冇咁多技巧,甚至係亂估,所以都專登睇番之前咁多集做吓功課,分析吓每人嘅特性。」


親自落場後,Carmaney笑話最怯對住譚嘉儀,因為喺頭一Round就畀對方「針對」,超大壓力:「佢問咗我幾次就好緊張!其他人好犀利,被篤中都可以繼續扮冇嘢,我係贏好彩,當期時玩係跟唔上節奏,佢哋講嘢勁快,同時又可以邊分析,我係聽完都未Load得切,諗番其實每句都有意思!」最後,Carmaney亦成功喺Lisa姐(汪明荃)手上贏取獎金獎品,興奮跳起:「Lisa姐好Nice,係一個輕鬆小遊戲,我覺得Lisa姐係有讓我先贏到!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!